Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
“BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei. Sigur, in alta situatie, orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel dat in justitie” Arina Ureche, GM, BRAT
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Comunicarea holdingului va fi asigurata de Andreea Idriceanu, unul din membrii bordului de conducere si managerii grupului de companii
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Parte a programului “join thegroup”, 28 de studenti intra in „vacanta de vara” la The Group, aspirand sa faca parte din echipa grupului de marketing si comunicare, incepand din toamna.
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR