Rezultatele cautarii dupa : "client"
Ordonare dupa: data / relevanta  
PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

Fosta DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Ex Client Service Director la DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
Sambata, 10 Decembrie 2011
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea 
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, moderatorul Tune in
Joi, 24 Noiembrie 2011
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Specialisti in receptie marfa, sau experti in comunicare digitala? Juriul Internetics pe Linkedin
Vineri, 18 Noiembrie 2011
 Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Cristian Burci despre “Cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare) de la noi o face astazi.
Vineri, 14 Octombrie 2011
 Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate Graffiti BBDO, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17...
Licitatie interactiva Praktiker, la Infinit Solutions
Marti, 11 Octombrie 2011

Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Reduceri maximia pentru campionul licitatiilor media.
Miercuri, 14 Septembrie 2011

Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul...

PR: 20.000-30.000 EUR pe an CB Richard Ellis, la GolinHarris Bucuresti
Marti, 06 Septembrie 2011

Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil

Dupa 4 ani de Client Grapefruit, Ana Maria Bogdan este noul Managing Director al agentiei
Luni, 05 Septembrie 2011

Si-a inceput cariera la Ogilvy Interactive ( in 2000 ), si a mai lucrat pentru Zapp/ Telemobil, Altex, Kanal D si ING - ultimele doua in calitate de client Grapefruit