Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Spune cate premii ai luat la ADOR, ca sa-ti spun cat de creativ esti
Joi, 30 Septembrie 2010
 La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Kaleidoscope intra in BBDO Group fara un fondator ex Lowe si Saatchi & Saatchi
Joi, 02 Septembrie 2010
 Infiintata in luna mai 2009 ca shop de creatie si strategie online, de catre Cristian Pantazi, Miruna Ocnarescu si Alina Damaschin, parteneri care detineau procente egale din...
Cine vine pe 8 septembrie la Marketing in Direct?
Joi, 02 Septembrie 2010
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu...
Bugetul de marketing si mercurialul capitalismului original
Marti, 20 Iulie 2010
 Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Lucian Georgescu si Eliza Rogalski in juriul Golden Drum 2010
Luni, 12 Iulie 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
Copie sau asemanare intre Mustar si Racoritoare?
Miercuri, 30 Iunie 2010
 O studenta la comunicare trimite AdPlayers doua vizualuri de reclama create la trei ani distanta pe marginea carora crede ca autorii unei campanii pentru o marca de „bautura...
Descalificare rautacioasa la Effie: Poiana aruncata la cos de culoarea fontului sub un grafic!
Luni, 14 Iunie 2010
 Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare  de forma la scrierea cazului,...
Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Miercuri, 09 Iunie 2010

Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director

Create Direct premiata cu 4 din 16 trofee ale festivalului de marketing direct de la Kiev
Marti, 08 Iunie 2010
 Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Informatia digitala masoara 800.000 petabytes iar anul viitor ar putea depasi 1,2 zettabytes
Marti, 08 Iunie 2010
 Tendinta de a digitaliza intreg continutul si toate sursele de informare nu va duce la moartea printului, dar ar putea duce la aparitia printului exclusiv la cerere (print on...
60 de publicitari la primul Ad’Drink, de la Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania
Joi, 20 Mai 2010
 Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
Sugar Media si Elevate au semnat pe 500.000 EUR in primele 3 luni din 2010
Miercuri, 12 Mai 2010
 Cei doi retele membre Indoor Partnership spun ca luna mai a fost una dintre cele mai bune luni de la infiintarea companiilor si pana in prezent, si ca au adus cu 40% mai multe marci,...
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010
 Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Acum e randul tau sa inghiti. Greenpeace, de Saatchi & Saatchi
Marti, 27 Aprilie 2010
 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
5-10 mii EUR campanie de PR locala Google Maps, cu Grayling
Vineri, 16 Aprilie 2010
 Proiect de relatii publice local estimat de AdPlayers intre 5.000 si 10.000 EUR, campania se desfasoara in mai multe tari din regiune unde reteaua de relatii publice administreaza...
Ex coordonator Media & Advertising la Mediafax, Cristina Blanaru este PR Manager la 121 Communication
Miercuri, 24 Martie 2010
 Cu opt ani de experienta in presa acumulati in cadrul agentiei Mediafax, Blanaru a lucrat in departamentele Externe si Life, si a coordonat in ultimii 4 ani fluxul de...