Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Comunicarea OOH indoor cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice, Brandstalk si Media Investment pentru Bosch nu este unul nou in publicitatea romaneasca.

In septembrie – decembrie 2008, agentia Media Today mergea pe acelasi concept  pentru Suzuki Romania,  intr-o campanie sub titlul “Cum ti-ar sta intr-un Suzuki”.

Proiectul era una din cele doua executii OOH outoor si indoor ale unei campanii, care mai urca pe peretii parcarii de la Bucuresti Mall din Vitan o copie in marime naturala a unui model Suzuki Splash.

Contactat de catre AdPlayers, Traian Popescu, Deputy General Manager la Media Today a confirmat paternitatea ideii cu „oglinda in care era reflectat un panou Susuki Splash, dar nu are pretentia ca nu poate fi folosit si de alte agentii.

„A fost un proiect frumos, apreciat in urma cu doi ani de catre managementul de la Suzuki Romania, client pentru care lucram si astazi. Nu avem pretentia ca nu mai poate fi folosit de alte agentii”, spune Popescu.

„Mi-aduc aminte si astazi cat am cautat sa gasim o solutie pentru materialul folosit la oglinda de 4,5 x  2,5 m, pentru ca o oglinda normala ar fi avut o greutate foarte mare si ar fi dus la costuri considerabile. Acea oglinda speciala se mai afla si astazi in unul din showroom-urile Suzuki din Bucuresti”


PUBLICITATE: