Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Postul Realitatea TV s-a clasat pentru a doua luna consecutiv pe locul patru in clasamentul celor mai urmarite posturi TV, la nivel urban, conform reprezentantilor televiziunii
CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica
Acum Strategic Planning Director la Starcom, Stefan Stroe ar urma sa faca strategie la agentia de publicitate Grey Bucharest
Fost Managing Director al OMD, Ruxandra Stefan se alatura Media Direction din luna martie a.c.
Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele
Vanatoarea de recompense este televizata la Happy Hour, maine, in urma unei competitii in care s-au inscris zeci de concurenti care aspira la statutul de sosie a vedetei de la Crazy Loop – Dan Balan
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini