CME a achizitionat ProFm si Info Pro cu 20,6 Milioane USD
Joi, 17 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) (Nasdaq/Praga Stock Exchange: CETV)

a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio pro), pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD,  anunta o informare a companiei, remisa astazi AdPlayers.

 

Pro FM, postul de muzica POP are zilnic o audienta medie zilnica de de aproximativ 7% pe segmentul 15-35 ani, la nivel national. Info Pro este un post national de informatie si entertainment, lansat in 2004.

 

Radio Pro este membru al grupului de companii Media Pro condus de Adrian Sarbu in care CME controleaza 8.7%, restul fiind controlat de Adrian Sarbu, Chief Operating Officer al CME . Achizitia a fost asistata de o evaluare independenta.

 

Veniturile ProFm se ridica la 3,3 Milioane EUR in 2007 (5.2 millioane USD), cu o margine de profit inainte de taxe (EBITDA) de 42%. Aflat inca in perioada de lansare, Info Pro a avut in 2007 venituri de 0,6 milioane EUR (0,9 Milioane USD), si o pierdere de 1 Milioane EUR (1,6 Milioane USD).  

  

“Media Pro construieste afacerea Radio Pro din 1993 si a facut posibila posturi de radio care pot contribui cu succes la cresterea MTV Romania, noul post de televiziune din portofoliul CME”, a afirmat Adrian Sarbu, COO al CME.

 

„Avem in vedere, deasemenea, extinderea strategiei noastre de dezvoltare multi-channel si in radio pentru zonele in care va fi prezent CME, in viitor. Cu un post cum este Pro FM care opereaza la margini de profit similare celelorlalte canale Tv apartinand CME, vedem aceasta tip de canal media drept o componenta puternica a modelului nostru de business”.

 

/ MEDIA

CME este o companie de media TV ce opereaza posturi de televiziune in sapte tari din Europa Centrala si de Est, cu o populatie de aproximativ 90 Milioane persoane. Posturile de televiziune apartinand CME  isi desfasoara activitatea in Croatia (Nova TV), Czech Republic (TV Nova, Nova Cinema, Galaxie Sport), Romania (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro and MTV Romania), Slovacia (TV Markíza, Galaxie Sport), Slovenia (POP TV, Kanal A) si Ukraina (Studio 1+1, Studio 1+1 International, Kino, Citi).

 


 


Potrivit comunicarii CME, colaborarea apropiata a canalelor radio Pro cu MTV Romania creste oportunitatea de acoperire a segmentului tanar de populatie si de capitalizare a posibilitatilor cross – promotionale. Achizitia urmeaza sa mai ofere deasemenea oportunitati de promovare in intregul grup format in jurul postului Pro Tv.


PUBLICITATE: