In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al operatorului de telefonie mobila, dupa o licitatie in care s-a duelat in finala cu Zenith Media
Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
Grupul planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.
Levintza Stettler va fi Marketing & PR Director la Antena 2
Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica