Rezultatele cautarii dupa : "bugetul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Trei licitatii pe 500.000 - 1 Milion euro. Bugetele de publicitate, PR si online Secom castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Joi, 31 Martie 2016
Bugetele Secom de publicitate, PR si comunicare online au fost castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Made in Romania. Branding deLivada de la INOVEO.
Marti, 15 Martie 2016
 “DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura, de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti. “ declara Dochita Zenoveiov, Brand Inovator la INOVEO.
 Online Banking-ul Unicredit salveaza bani si timp cu super-bloggerii. Campanie Republika.
Joi, 03 Martie 2016
Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic  reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul showroom-ului care aduce Roberto Cavalli Home
Miercuri, 17 Februarie 2016
 Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Spaga. Ce nu vezi in Ghidul de Licitatii in Publicitate? “Practic, nu mai exista bugete de publicitate relevante nearanjate.
Miercuri, 03 Februarie 2016
 “Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Adrian Mutu joaca in campania electorala la Primarie
Vineri, 22 Ianuarie 2016

Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.

Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Intre Dumnezeu si neamul meu publicitar
Luni, 02 Noiembrie 2015
 E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad. 
« 3 4 5 6 7 »