Rezultatele cautarii dupa : "barbati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Puzzle cu miza de  2 Mil. USD, si pe piata jocurilor din Romania
Luni, 26 Noiembrie 2007
Epee Ro Mania a lansat in premiera pentru Romania jocul de puzzle Eternity II, a carei miza de rezolvare este 2 Milioane USD, iar contul de media este administrat in Romania de Mediaedge:cia
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
InternetCorp a lansat Sotto.ro
Miercuri, 27 Iunie 2007
Supliment auto editat de Yuppy.ro, publicatia online se adauga portofoliului InternetCorp ce mai include 9AM.ro, Wall-Street.ro, YourMoney, Kudika.ro, Garbo.ro si Condo.ro
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Īnca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Promotia Glade a dat Mini One-ul
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Experienta Espresso Lavazza este implementata si īn Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
Graffiti BBDO si-a īncheiat polita la Allianz–Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a īnceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Prezent a facut promotie de 35.000 EUR
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamānalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Edipresse AS Romānia lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romānia va aparea īncepānd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se īndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vārste īntre 25-45 ani, cu resedinta īn mediul urban si venituri medii sau peste medie
Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
« 3 4 5 6 »