Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007

.

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Noua campanie Pepsi Light este realizata de Graffiti BBDO. Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing. Campania de media este coordonata de agentia Media Direction

Comunicarea si-a propus sa depaseasca stereotipul femeii perfecte si sa portretizeze mai in profunzime dorintele si dilemele femeii reale. Potrivit agentiei, strategia de comunicare si-a dorit sa faca din Pepsi Light un brand empatic cu universul atat de complex al lumii femeilor de azi si din totdeauna, o abordare cu atat mai potrivita cu cat vorbim despre o bautura racoritoare light.

Prin urmare, adauga agentia, povestile rezultate in urma briefului de creatie pun accentul pe trairile atat de nuantate ale unor situatii aparent banale pentru barbati, dar atat de consumatoare de energie si efort pentru femei.

Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Multimedia Est, sub regia lui Xavier Martin si a lui Sebastien Alouf, director de imagine fiind Stephane Valee´, iar producator, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO. Productia foto a fost realizata cu sprijinul casei de productie Umbrella, in calitate de producatori fiind Vitalie Brega si Stefan Schultz – A/V Producers, Graffiti BBDO.

PUBLICITATE: