Rezultatele cautarii dupa : "ar"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 04 Februarie 2010
Conform unor estimari AdPlayers, in baza informatiilor din piata, contul de PR ar putea fi estimat la aproximativ 10 mii de euro pe an
Miercuri, 03 Februarie 2010
Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
Vineri, 29 Ianuarie 2010
Regia de vanzari care ar urma sa fie selectata in curand va avea de vandut publicitate TV pe Romtelecom Dolce, publicitate OOH pe cladiri sau pe noi cabine telefonice cu panouri...
Joi, 28 Ianuarie 2010
Confirmand existenta negocierilor pe cont, surse apropiate McCann au afirmat pentru AdPlayers ca grupul de marketing si comunicare condus de Bogdan Enoiu a batut palma chiar in...
Miercuri, 06 Ianuarie 2010
Langa anunturi gen „STUDENTA ofer spre inchiriere o camera intr-un apartament mobilat si utilat complet. Tel: 0745xyzxyz”, afisele programului Orange Ambition ocupa toate...
Joi, 10 Decembrie 2009
Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
Razvan Iancau: "Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore"
Marti, 08 Decembrie 2009
Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Vineri, 04 Decembrie 2009
Lantul de magazine „do it yourself” s-a despartit de curand de un fost responsabil de marketing dupa ce, coincidenta sau nu, acesta ar fi reusit sa administreze fara...
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Actionar principal in societatea “R”, care editeaza cotidianul Romania libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR, companie de corporate media publishing,...
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
Vineri, 30 Octombrie 2009
Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI -Luni, 26 Octombrie 2009
Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
Joi, 22 Octombrie 2009
Cu 360.000 EUR venituri pe 2008 si o crestere de 10% pe primele cinci luni din 2009, managerul este de parere ca ar avea o revista profitabila, daca n-ar exista o parte din...
Joi, 22 Octombrie 2009
Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
Luni, 19 Octombrie 2009
Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Joi, 15 Octombrie 2009
Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Miercuri, 14 Octombrie 2009
Dupa reclame pentru marci mai mult sau mai putin cunoscute, celebrul actor care a dat viata Margelatului „curata” de praf imaginea Nufarul
Joi, 08 Octombrie 2009
Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Miercuri, 07 Octombrie 2009
De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
Miercuri, 07 Octombrie 2009
„Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















