Rezultatele cautarii dupa : "alt"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Reduceri maximia pentru campionul licitatiilor media.
Miercuri, 14 Septembrie 2011

Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul...

Claudiu Dobrita (Draftfcb), in juriul multi-channel Golden Drum
Marti, 26 Iulie 2011

Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum

“Am pus ROM langa Nike si Volkswagen Adrian Botan, Creative Partner, McCann Erickson
Luni, 27 Iunie 2011
 “Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.

Dan Andronic si Ion Cristoiu discuta “Bulina Rosie
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Evenimentul Zilei de 5 iunie: Ceea ce a fost monitorizata drept o intalnire intre veterani ai ziarului cunoscut in urma cu 19 ani ca Bulina...
BestJobs intra cu campanie pe TV la Antene
Joi, 02 Iunie 2011
 „Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Matematica The Group loveste din nou: in fruntea clasamentului industriei
Joi, 19 Mai 2011

Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram” 

De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Realitatea Tv: Vintu vinde lui Elan Schwartzenberg. Sebastian Ghita vinde publicitatea prin Mihai Craiu.
Marti, 03 Mai 2011
 La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul  postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca  vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
The Group a raportat dublul bugetelor de media reale si in 2010.
Vineri, 08 Aprilie 2011
 Oficialii de comunicare au declarat ieri in Hotnews, Wall-street, Financiarul si Can-can o cifra de afaceri de 108 Mil. EUR pe 2010, insumand si in acest...
GSK, Starfoods, HP - clienti noi si 1,2 Milioane EUR pe 2010. AdPlayersREPORT GMP PR
Joi, 07 Aprilie 2011
 De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
Luni, 28 Martie 2011
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )

Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Preda paraseste Tempo. Creatia, pe mana strategiei.
Joi, 13 Ianuarie 2011
 Intr-un caz nemaintalnit in publicitatea romaneasca, din informatiile AdPlayers, fostului Creative Director al agentiei fondate de Dragos Grigoriu ii urmeaza un om de strategie - Alex Pomana, ex 23 Communication ideas,...
Internetics Romania la judecata Marketingului
Miercuri, 17 Noiembrie 2010

La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.

Silviu Prigoana: Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Meritul il are nevasta-mea. Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine. Doar nu credeti ca sunt vreun mare om de afaceri”, a explicat ieri Silviu Prigoana pozitia pe locul 1 in clasamentul brandurilor personale in afaceri, realizat de revista Biz.