Rezultatele cautarii dupa : "aer"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8
Patricia Kaas canta invizibil pentru Beciul Domnesc
Luni, 07 Noiembrie 2005
Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv  "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
Propaganda de vara pentru Adidas cu premii de 70.000 EUR
Miercuri, 29 Iunie 2005
Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Pepsi 2005 joaca pe placa de Surf dupa Footbattle si Gladiator 2004
Luni, 09 Mai 2005
Noua campanie cu Beckham, Thierry Henry, Roberto Carlos, Raul Gonzales, Ronaldinho, Fernando Torres si Rafael Van Der Vaart poate fi urmarita din luna mai pe televiziune, outdoor, tranzit si POS
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Primul semestru 2005 va aduce Altex mai mult decat tot anul 2003
Marti, 12 Aprilie 2005
Aerul conditionat si aparatele frigorifice sunt asteptate sa fie vedetele din trimestrul doi
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul
« 6 7 8