CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Compania de Bere Romania, membra a SABMiller, isi extinde portofoliul de produse pe segmenul premium al pietei berii din Romania, prin lansarea Peroni Nastro Azzurro se arata intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro de reprezentantii companiei. Potrivit aceleeasi surse, Romania devine astfel cea de-a doua tara europeana, dupa Marea Britanie, in care este lansata berea Peroni. Aceasta va fi introdusa gradual pe pietele internationale pe care activeaza SABMiller.

CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro

Istoria Peroni a inceput in Italia, in 1846. Astazi, Nastro Azzurro domina categoric segmentul premium al berilor din peninsula. „Italia este capitala mondiala a stilului, iar Peroni se numara printre numele vestite din design-ului italian, design aplicat de data aceasta berii”, a declarat Lorand Papp – Senior Brand Manager Peroni.

Noul brand este destinat consumatorului modern, cel care apreciaza in egala masura calitatea produsului, dar si imaginea acestuia. Intentia Peroni este de a schimba perceptia asupra pietei berii, oferind o perspectiva proaspata si neconventionala. „Credem ca schimbarea perceptiei asupra berii, printr-o abordare noua si inedita, este atat de fascinanta incat va aduce un aer proaspat pe aceasta piata” sustine Lorand Papp – Senior Brand Manager Peroni. “Desi cele mai cunoscute marci de bere exista de mai mult timp, ele comunica, sub o forma sau alta, aceleasi valori traditionale, in timp ce tendintele la  moda se afla intr-o continua evolutie” mai spune Papp.

Vorbind despre comunicarea marcii, reprezentantii Peroni spun ca “strategia de promovare a Peroni Nastro Azzurro pune accent pe comunicarea atipica, indrazneata si creativa a stilului, pasiunii si spiritului italian. De asemenea, se mizeaza pe o publicitate ambientala puternica, pe expunerea brandului in locatii in care se regasesc din plin stilul si spiritul italian, sau in spatii inedite unde consumatorul are placuta supriza de a se „intalni” cu produsul. Aceasta strategie a fost deja utilizata cu succes in campania de relansare Peroni din Marea Britanie, unde metodele neconventionale de promovare au atras atentia publicului si a presei.

In Bucuresti puteti avea dealtfel deja o "intalnire" cu Peroni la magazinul My House din Dorobanti.

CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro

"Intalnirea" cu Peroni la My House, Dorobanti, Bucuresti

Peroni Nastro Azzurro este o bere proaspata, care pune in valoare latura italiana a personalitatii consumatorilor sai. In Peroni Nastro Azzurro se regasesc stilul, pasiunea si spiritul italian mai spun reprezentantii Peroni.

Compania de Bere Romania, membra a SABMiller plc., detine in acest moment in Romania 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de 3 milioane hectolitri si aproximativ 1.300 de angajati. Compania de Bere Romania isi desfasoara activitatea in orasele Cluj-Napoca, Buzau, Timisoara si Brasov, si detine o cota estimativa de piata de 24%. Compania de Bere Romania produce marcile Ursus Premium, Timisoreana Lux, Ciucas si distribuie marca Pilsner Urquell.

SABMiller plc. este unul dintre cei mai importanti trei producatori de bere din lume, cu un volum de 137,8 milioane hectolitri inregistrat in perioada 1 aprilie 2003 – 31 martie 2004. Compania este prezenta in peste 40 de tari de pe 4 continente, dispune de un portofoliu de marci solid si ocupa o pozitie de varf in multe dintre tarile unde sunt amplasate fabricile sale de bere.


PUBLICITATE: