Rezultatele cautarii dupa : "account"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced - fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Luni, 17 Aprilie 2006
Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
Joi, 13 Aprilie 2006
Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Agentia de relatii publice parte a Ogilvy Group Romania a anuntat in ultima saptamana trei noi licitatii castigate - MOL, Colgate-Palmolive si GTC
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Joi, 06 Aprilie 2006
Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3, Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
Joi, 23 Martie 2006
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Marti, 21 Martie 2006
Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
Joi, 16 Martie 2006
Secretul aromelor "Selected Univers", cel mai nou spot pentru campania din aceasta primavara pentru brandul Selected de la Elite este detinut de agentia condusa de Radu Florescu
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Joi, 09 Martie 2006
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















