Brandstalk castiga Coronita cu lingurita
Marti, 11 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) Brandstalk „castiga cu lingurita” promotia de primavara pentru brandul Coronita de la Agrana. Intitulata „Castiga cu lingurita premii de la Coronita!”, prima promotie nationala a producatorului de zahar pentru brandul Coronita a fost lansata pe data de 1 martie si va culmina cu desemnarea marelui castigator, in urma extragerii din 1 iunie.

Brandstalk

Brandstalk Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2005. Cu un numar de 15 angajati si in continua crestere,  conform reprezentantilor sai, agentia de publicitate ofera servicii integrate de comunicare cu un accent pe strategie si creatie, evenimente speciale, productie, direct marketing. Cifra de afaceri la sfarsitul anului 2005 a fost de 1,3 milioane de euro.

Pe langa Agrana, printre clientii pentru care Brandstalk Advertising deruleaza proiecte de comunicare se numara Cora, SEB, Astek. Agentia este membra a grupului independent de comunicare The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.

Acoperirea promotiei

Media este derulata de Media Investment, agentie de media parte a aceluiasi grup independent de comunicare. Potrivit reprezentantilor agentiei de publicitate Brandstalk, promotia se bucura de o puternica sustinere media la nivel national, beneficiind de spoturi TV si radio, precum si de machete in principalele ziare si publicatii cu profil culinar. De asemenea, pe perioada campaniei, promotia va fi semnalizata la raft prin intermediul  materialelor promotionale si a ambalajului personalizat.

Dupa spusele promotorilor campaniei, premiile vor atrage atat gospodinele, cat si cumparatorii spontani si constau in 30 de aragazuri, 30 de frigidere, 100 de seturi cu forme de prajituri si 1000 de baxuri de zahar Coronita. In urma marii extrageri din 1 iunie, norocosul castigator va primi o bucatarie moderna, complet mobilata si utilata cu produse electrocasnice Arctic!

De-a lungul celor trei luni de desfasurare, promotia Coronita desemneaza saptamanal peste 1100 de castigatori. „Simplu si clar”, cum spun reprezentantii agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea, „mecanismul promotiei consta in decuparea a trei lingurite de pe ambalajul Coronita si trimiterea acestora la CP 124,  OP 13 Bucuresti, pana la data de 25 mai”.

"Cadou pentru gospodine"

„Promotia Coronita este ideea noastra de cadou pentru gospodine odata cu inceperea primaverii si se materializeaza in aceasta incercare de a crea o legatura si mai puternica intre consumatorii din toata tara si brandul nostru”, a declarat Sorin Soroceanu, Marketing Manager in cadrul Agrana Romania.

„Am vrut sa oferim promotiei un caracter accesibil, credibil si, in acelasi timp, jucaus si usor de memorat. De aceea, „vedeta” campaniei este lingurita – un obiect foarte simplu, usor de recunoscut, nelipsit din orice bucatarie.”, a declarat Roxana Popescu Memetea, General Manager, Brandstalk Advertising. „Mai mult, atunci cand vine vorba de zahar, lingurita este „instrumentul de masura” la indemana oricui, care zilnic ne indulceste cu zahar ceaiul sau cafeaua de dimineata. Ea face parte din viata noastra de zi cu zi ”, explica executivul agentiei de publicitate.

Echipa implicata in dezvoltarea promotiei ii include pe Olivia Georgescu (Account Manager), Alex Bricov (Art Director) si Luisa Leizeriuc (Copywriter) din partea Brandstalk Advertising. Din partea Agrana Romania au venit cu zaharul promotiei Gabriela Petrea (Director) si Sorin Soroceanu (Marketing Manager) .

Brandul Coronita exista in forma actuala de aproximativ trei ani pe piata zaharului si este pozitionat in categoria economica, reusind sa aduca, asa cum afirma oficialii Brandstalk, cele mai mari volume de vanzari din categoria zaharului ambalat pentru producatorul Agrana.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )

. Brandstalk castiga Coronita cu lingurita . AdFile Info

Nume lucrare: Promotie nationala Coronita

Agentie: Brandstalk Advertising

Oras: Bucuresti

Advertiser: Agrana

Brand: Coronita

Produs/categorie: Zahar / Alimentare

Marketing Manager / Director: Sorin Soroceanu

Nume Campanie: Lingurita

Data primei difuzari/aparitii: 21 martie (TV, radio, presa)

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tip / Tipuri media: Presa, TV, Radio, POSM

Durata (TV): 10’’ tag promotie

Slogan: Castiga cu lingurita premii de la Coronita!

Account Manager / Director: Olivia Georgescu

Art Director: Alex Bricov

Copywriter: Luisa Leizeriuc

Account Planner: Nicoleta Todea

Agentie Media: Media Investment

PUBLICITATE: