Rezultatele cautarii dupa : "a2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Fetești devine punct focal pentru conservarea sturionilor: eliberare de sturioni și schimb de bune practici la nivel internațional
Vineri, 13 Iunie 2025
Dunărea primește aproximativ 1500 de larve de nisetru și 15 moruni, fiecare avand aproximativ patru kilograme, pentru a sprijini monitorizarea și conservarea acestor specii.
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coÈ™ul de gunoi (46%), urmată de paine È™i produse de panificaÈ›ie (39%), fructe (28%) È™i legume (27%).  
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
Marti, 03 Iunie 2025
 Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eÈ™antion de 23.311 respondenÈ›i din 28 de țări È™i regiuni, arată că, deÈ™i 93% dintre participanÈ›ii la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuinÈ›ele lor.
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală È™i noile tehnologii, apărarea cibernetică È™i securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informaÈ›ională, a spus Victor Negrescu, VicepreÈ™edintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediÈ›ii a D-Tech...
Director General nou la HEINEKEN România. Boris Miloushevse alătură echipei de la Bucuresti din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia.
Joi, 29 Mai 2025
 Thibaut Boidin, care deÈ›ine această funcÈ›ie din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General È™i CEO al Nigerian Breweries Plc. 
Superscrierea anului la  Premiile Superscrieri 2025: „În slujba Moscovei. Investigație sub acoperire de Măriuța Nistor și Natalia Zaharescu, din Republica Moldova
Miercuri, 28 Mai 2025
 „Suntem aici pentru a ne reprezenta È™i colegii de la Ziarul de Gardă, cel mai mare ziar de investigaÈ›ii din Republica Moldova, care se incăpățanează să rămană pe print È™i care in urmă cu caÈ›iva ani a depășit ziarul de limbă rusă care era È™i cel mai influent. Acum suntem noi cei mai...
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
Vineri, 07 Martie 2025
 Procentul angajaÈ›ilor care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Luni, 10 Februarie 2025
 Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
 Peste 40.000 de persoane cu autism cer candidatilor asumarea unui angajament
Vineri, 07 Iunie 2024
 Initiat de peste 200 de organizaÈ›ii ale părinÈ›ilor È™i specialiÈ™tilor, Angajamentul pentru Autism invită toÈ›i candidaÈ›ii la alegerile locale, europene, parlamentare È™i prezidenÈ›iale să susÈ›ină drepturile persoanelor cu autism din Romania, familiilor acestora È™i organizaÈ›iilor care ii reprezintă.
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China È™i Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susÈ›inător È™i...
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Licitatie transparenta Posta Romana. 22 milioane de euro pentru dezvoltarea centrelor de tranzit din Bucuresti Nord si Cluj-Napoca
Vineri, 05 Martie 2021
 Prin aceste investitii, compania urmareste crearea de spatii de lucru noi si moderne cu echipamente si tehnologii performante, precum si cresterea operabilitatii sistemului de sortare si a eficientei in viteza de prelucrare a volumului de trimiteri.
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 2 3 4 5 »