Rezultatele cautarii dupa : "a"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Senior textier nou, la Brandstalk
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Marian Enache - Senior Copywriter, a intrat in publicitate in 1999 si spune ca a lucrat a lucrat in cam toate "genurile de agentii": de la buticuri de creatie cu 5-10 angajati pana la multinationalele "in care nici dupa un an nu stii cum ii cheama pe toti colegii tai"
Pasari rare, la Rodirect 2007
Marti, 10 Aprilie 2007
Pe langa Drayton Bird (foto), o legenda a marketingului pe care Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de nume care au ajutat la formarea marketingului de azi, printre invitatii conferintei de marketing direct de saptamana viitoare se mai numara Alastair Tempest, Director General Federatia Europeana de Marketing Direct (FEDMA), Jack Saffell- Reader's Digest, Fred Koblinger -...
Tempo a câstigat PR-ul Luxury Show
Vineri, 06 Aprilie 2007
Potrivit Tempo, promovarea evenimentului incepe in luna aprilie si se incheie in decembrie, cand va avea loc a doua editie a evenimentului organizat de Romexpo si EuroExpo
Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la început ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Noul Marketing Manager NCB, PepsiCo
Joi, 29 Martie 2007
Dana Iordache (foto), noul Marketing Manager NCB (Non Carbonated Beverages)  va coordona produsele necarbonatate din portofoliul PepsiCo (Lipton Ice Tea, Gatorade) in Romania si o parte a tarilor din Sudul Europei
Gala Societatii Civile da start înscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Licitatiile de creatie publicitara si media Vodafone au fost castigate de McCann Erickson si Universal McCann
Marti, 27 Martie 2007
Rezultatul licitatiei desfasurate pe parcursul ultimelor luni a fost anuntat oficial astazi, intr-o informare remisa AdPlayers, prin vocea lui Ken Campbell, Chief Marketing Officer Vodafone Romania
McCann: singura agentie româneasca premiata la Meribel (Polonia)
Marti, 20 Martie 2007
Dupa ce a câstigat un Radio Cristal si a avut 6 finaliste în competitie, oficialii agentiei de publicitate spun ca "McCann Erickson România este singura agentie româneasca premiata la festivalul de publicitate Meribel, în competitia ‘Central Europe Cristal’", la putin timp dupa ce oficialii GAV | Scholz&Friends au anuntat ca au câstigat o mentiune pentru spotul Tv Fabrikultura, din...
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
EFFIE prelungeste înscrierile dar mareste taxele la 700 EUR si 1.100 EUR
Luni, 12 Martie 2007
Organizatorii festivalului Effie Awards România au anuntat ca au prelungit termenul limita de înscriere a campaniilor pâna la sfârsitul acestei saptamâni, dar a crescut si taxele la 700 EUR pentru membrii RAAA si IAA respectiv 1.100 EUR pentru non-membri
Business Magazin publica recenzii din cele mai bune carti de manangement
Joi, 08 Martie 2007
"În termeni de business de publishing urmarim în primul rând cresterea vânzarilor de exemplare la standurile de presa, atragerea de noi abonati si cresterea notorietatii titlului", a declarat pentru AdPlayers, Dan Tudoroiu (foto), Trade Marketing Manager si initiatorul proiectului de la Business Magazin
Saptamâna Financiara a sarbatorit 2 ani, numarul 100 si 230.000 cititori/editie
Joi, 08 Martie 2007
Saptamânalul condus de Mihai Craiu - Director General si Gabriela Vrânceanu Firea - Director Editorial a ajuns în prezent, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta Focus, la 230.000 de cititori pe editie
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"
Mihaela Pascu este noul Creative Director al agentiei Sister&Co
Vineri, 02 Martie 2007
Noul Creative Director (CD) de la Sister&Co – Mihaela Pascu (foto), are 10 ani în publicitate si a mai lucrat pentru D’Arcy, Saatchi&Saatchi, GMP (CD), din nou Saatchi&Saatchi (CD) si, de curând, pentru Mercury Promotions (CD)
FCB a razuit Libertatea si ProSport
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a câstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfârsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Sorina Muresan (Expotek): Lucram în mod traditional cu agentia C&J
Miercuri, 21 Februarie 2007
"Cunoaste bine evenimentul CERF si de altfel toate evenimentele organizate de Expotek", a mai motivat selectia agentiei Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, directoarea companiei organizatoare a evenimentului IT &C
PR, GMP
GMP a concesionat Apa Nova
Duminca, 18 Februarie 2007
Apa Nova - concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti, a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR
IAA, TV, CNA
IAA si Romalimenta au amendat CNA
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si  Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)