Rezultatele cautarii dupa : "GlaxoSmithKline"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
SUA schimba pe Fotbal European?
Duminca, 02 Iulie 2006
Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane
Grey Global Group are un nou Presedinte si CEO
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti însarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Grey promoveaza 2 directori de creatie
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide România, iar Mihail Vârtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Piata media din România a crescut cu 26% în 2005 fata de 2004
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative România, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimând în 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) în functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta în comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o „agentie de creatie”
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Prieteni noi pentru Golden Brau, de la Grey Worldwide si Mediacom Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

« 1 2 3