Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,
Cele doua companii spera ca serviciile de advertising contextual pe piata locala sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Dupa ce a avut in portofoliu o bere pentru barbati - Stejar, agentia de publicitate organizeaza joi, 28 februarie lansarea noii marci de bere de la Ursus Breweries, pentru femei
Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Noul Junior Partner va detine 5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice
Proaspat lansata in Romania, structura din Romania a diviziei de servicii media a Omnicom Group Inc il are ca adminstrator pe Christos Papapolyzos, President South Central Europe, DDB Worldwide Communications Group Inc
„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director
Sorin Psatta este acum Integrated Communication Director, BBDO Group Romania, structura din care fac parte un numar de trei agentii si o divizie de PR: Graffiti BBDO – agentie de publicitate, Media Direction – agentie de media, Proximity – CRM si Interactive Marketing, Pleon Graffiti – divizie de relatii...
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
In urma unei licitatii, Petrom si OMV incredinteaza agentiei Optimedia gestionarea bugetelor de media