FRIENDS Advertising - 3 Milioane EUR in 2007
Marti, 18 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Parte a grupului international IMSG, agentia de publicitate full service FRIENDS Advertising a avut anul trecut o cifra de afaceri de 10,5 Milioane LEI (aproximativ 3 Milioane EUR, estimare AdPlayers).

In prezent, potrivit oficialilor sai, agentia are o echipa de  25 de oameni si 20 de clienti multumiti de serviciile companiei.

„In 2008 veti constata o consolidare a ofertei de servicii de comunicare a Friends Advertising , in urma completarii celei deja existente cu competente noi”, a afirmat, pentru AdPlayers, Sorin Tranca (foto), Creative Director & Managing Partner al FRIENDS Advertising, la 5 ani de la infiintarea companiei.

„O alta noutate o vor reprezenta clientii si proiectele de comunicare in afara Romaniei  pentru care vom lucra in acest an, si pe care nu le aveam anul trecut”, a mai adaugat el.

Executivul spune ca, in 2008, agentia de publicitate vine cu noutati nivelul seriviciilor de comunicare oferite clientilor pentru a putea raspunde cat mai complet cerintelor specifice ale acestora. 

„Lucram in prezent, spre exemplu, pentru cativa  clienti din afara granitelor Romaniei, care desi deocamdata nu putem spune ca reprezinta o pondere importanta in cifra de afaceri a agentiei cu timpul acestea vor deveni o parte importanta in activitatea companiei.”

Printre cele mai recente proiecte derulate in 2007, oficialul FRIENDS Advertising aminteste campaniile de comunicare pentru European Drinks(Izvorul Minunilor, Frutti Fresh) - client castigat in 2006, pentru Knorr, sau pentru Libra Bank, dar si un rebranding– ITV Rusia.

“In 5 ani am propus si vandut multe strategii, idei, rute si concepte creative, pozitionari sau solutii de business, dar, cel mai important, am reusit sa ramanem “friends”, cu toate cresterile si nevoile inerente de adaptare,” a mai spus Sorin Tranca.

“In 2008 FRIENDS Advertising isi propune sa prezinte clientilor sai o oferta integrata de servicii de comunicare, cu adevarat relevante, care sa raspunda cat mai clar nevoilor lor specifice de business si de comunicare. Ramanem in continuare acelasi partener de incredere pentru clientii nostri” adauga Oana Lapadat, New Business Manager la FRIENDS Advertising.\

Friends a aniversat cei 5 ani de existenta printr-o petrecere cu un concept inovator, dar cu la fel de multa lume ca si in anii trecuti. La petrecere au fost invitate si cateva sosii ale unor vedetete internationale, mai precis Prince si Ali G. Reprezentatia a atras multe comentarii si intrebari, asadar curiozitate. Peste 300 de persoane au onorat invitatia Friends, clienti, oameni din media si publicitate si multi, multi prieteni. Invitatii au plecat acasa cu deja traditionalul Calendar al Prietenilor.

/ PROFILE - FRIENDS Advertising

FRIENDS  Advertising a fost infiintata in 2003, in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 10 ani. Nascuta sub semnul unor seniori in publicitate, Friends si-a intarit in timp aceasta pozitionare si lucreaza la consolidarea ei pe principalele zone ale comunicarii.

 


PUBLICITATE: