Rezultatele cautarii dupa : "Bacau"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
GMP are 3 oameni noi de PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are în echipa trei oameni noi:  Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Câstigatorii Romanian PR Award 2006
Joi, 09 Noiembrie 2006
Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost înmânate de catre membrii juriului, în cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  îsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi însotita de o comunicare puternica atât în mediile conventionale, cât si la nivelul raftului
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Arbomedia vrea crestere locala de 70%
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia din Cluj care deruleaza contul Rigips Romania este condusa de Ciprian Pasca (foto) si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 600.000 EUR
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
McCann Erickson lupta impreuna cu Fundatia Renasterea
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Konica Minolta investeste cu incredere in publicitate pentru film
Luni, 22 August 2005
Estimand vanzari de 2.5 milioane de unitati in 2005, compania a scos din buzunarul personajului Komi promotia "Vara asta Komi vine cu tine" semnata de United Communications si cate un film gratuit pentru fiecare film cumparat
Petrisor Obae este Tanarul Jurnalist al Anului 2004 pe Media Publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Romtelecom estimeaza 100.000 de oameni pentru turneul Povestea trebuie spusa
Vineri, 24 Iunie 2005
De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Western Union prinde distractia caravanei de la Mercury Promotions
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Agricola Bacau investeste 1 milion de Euro in campania Sigur pe gustul tau
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Licitatia pentru PR-ul Hoffmann - La Roche a ajuns in „portofelul” Tempo
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005
Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania
« 4 5 6