Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj
Miercuri, 31 Mai 2006

Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Agentia de publicitate AD(D)VERITAS din Cluj-Napoca a conceput si implementat o noua campanie nationala pentru Rigips Romania.

Infiintata in 2002, AD(D)VERITAS este o agentie full-service cu sediul in Cluj-Napoca. Potrivit oficialilor sai, agentia  condusa de Ciprian Pasca (foto) - Director General si Ioana Caprar – Director Executiv a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri estimata la 600.000 EUR.

Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj

Reprezentantii AD(D)VERITAS sustin ca noua campanie vrea sa intareasca perceptia de brand pentru cel mai important produs al Rigips Romania: placa de gips-carton Rigips.

"Nu orice marca de gips-carton este Rigips"

Campania “Nu orice marca de gips-carton este Rigips” are executii in print, radio si TV si se difuzeaza in perioada aprilie-iunie 2006. Suporturile media pe care se desfasora campania sunt:  TV - Antena 1, Realitatea TV (emisiuni de amenajari si decoratiuni interioare), Radio - Europa FM, Presa scrisa  - Bursa constructiilor, Domus, Casa Mea, Domus Util, revista Selectiv, Jurnalul casei mele, Capital, Ziarul financiar, Evenimentul zilei-suplimentele de constructii.

“Datorita vechimii si reputatiei marcii Rigips in Romania, numele acesteia a devenit de mult sinonim cu produsul generic, astfel ca expresia “o placa de rigips”, a inlocuit numirea marcii “o placa de gips-carton marca x””, justifica  ideea campaniei, reprezentantii agentiei de publicitate.

Strategia

Potrivit AD(D)VERITAS, strategia creativa a pornit de la o comunicare de brand metaforica (asocierea cu monumente celebre, cu o perceptie foarte puternica a importantei numelui) si a dorit sa obtina o schimbare in perceptia targetului: diferentierea brandului de numele generic de gips-carton si recunoasterea importantei marcii.

Rigips Romania face parte din BPB, liderul incontestabil al pietii mondiale a panourilor de gips carton si ipsosuri si unul dintre principalii furnizori de plafoane decorative. De anul acesta, compania face parte din grupul francez Saint Gobain.

AD(D)VERITAS Info:

Oficialii AD(D)VERITAS (www.adveritas.ro ) au afirmat pentru AdPlayers ca agentia are o echipa format din 16 angajati si are in portofoliu de clienti nume cum sunt:

Rigips Romania (2006 – creatie, strategie, ATL, BTL - national),

ARTIMA  (2005 – 2006 , creatie, ATL, BTL – national)

Gorenje Romania, 2004 -2006, ATL (local), BTL ( local), productie

Tenaris Silcotub, 2005 -2006, ATL, BTL

Agricola Bacau, 2005 – 2006, productie, sampling (national)

Banca Transilvania, 2005 -2006, creatie, productie

Hertz, 2005 ATL (local), BTL (local)

Baumit Romania, 2006, productie

SCR (Sinterom – creatie, strategie, ATL national 2005)

Expert Service (2005 – 2006 creatie, ATL national)


PUBLICITATE: