Konica Minolta investeste cu incredere in publicitate pentru film
Luni, 22 August 2005

( AdPlayers.ro ) United Communications a demarat in aceasta vara pentru Photo Trade Romania Ltd campania "Vara asta Komi vine cu tine!". Promotia unicului distribuitor autorizat al filmelor foto Konica Minolta in Romania l-a avut ca personaj central al campaniei pe "Komi" o animatie a pachetului promotional.

"Komi isi face vacanta alaturi de prietenii sai din Romania si, ca orice japonez, face fotografii peste tot." afirma reprezentantii agentiei.

Konica Minolta investeste cu incredere in publicitate pentru film

Campania din vara acestui an este o continuare a unui program inceput in 2004 care, potrivit aceleiasi surse, a adus Konica Minolta pe primul loc in vanzarile de filme foto din Romania. United Communications a intrat cu acelasi program si in finala de la Effie Awards 2005, sectiunea promotii.

Oficialii agentiei precizeaza ca pe toata durata campaniei, 1 iulie - 30 septembrie 2005, sunt oferite spre vanzare pachete promotionale de tip blister continand 2 filme foto (1 buc. VX 200 de 36 pozitii + 1 buc. VX 100 de 36 pozitii gratis).

Campania media a promotiei cuprinde afisaj in interiorul vagoanelor de metrou, in interiorul autobuzelor (Bucuresti, Iasi, Bacau, Craiova si Cluj), actiuni de distribuire de fluturasi in cele mai mari orase din tara, precum si o gama larga de materiale promotionale amplasate la punctele de vanzare (postere, fluturasi, display-uri, wobblere). Promotia United Communications a mai fost sustinuta si de o campanie radio cu spoturi difuzate in reteaua nationala Kiss FM.

"Pe o piata amenintata din ce in ce mai mult de tehnologia digitala, Konica Minolta a hotarat sa investeasca, in continuare, in traditionalul film foto." a declarat Radu Curocikin, Brand Manager Photo Trade Romania.  Reprezentantul Konika Minolta sustine ca, desi inregistreaza cresteri semnificative ale vanzarilor de camere digitale, in acest an, comparativ cu anii precedenti, raportul analog/digital este inca favorabil segmentului analog. Tot el mai spune ca rata de inlocuire a aparatelor foto analogice cu cele digitale nu a atins inca pragul critic estimat de companie. "De aceea, am hotarat sa prelungim "durata de viata"  a deja binecunoscutului pachet promotional "KOMI" si sa investim in promovarea acestuia si in anul 2005" motiveaza Curocikin promotia in discutie.

"Cererea continua a acestui produs, ne indreptateste sa estimam si pentru acest an o crestere a vanzarilor de filme foto Konica Minolta la aproximativ 2.5 milioane unitati", a mai spus Radu Curocikin.

Dan Cirstea, Managing Partner United Communications a declarat: "Am creat personajul KOMI pentru a intari pozitionarea marcii japoneze - consumatorul roman fiind foarte sensibil la provenienta produselor atunci cand este vorba de tehnologie si electrocasnice" . Reprezentantul agentiei mai sustine ca personajul KOMI a fost o parte importanta a strategiei de comunicare a marcii Konica Minolta si ca "piata filmelor foto fiind dispusa sa renunte la liderii traditionali atunci cand i se fac propuneri creative si comerciale interesante".

Echipa  United Communications care "a tras filmul" realizarii campaniei, a fost alcatuita din  Tudor Jelescu - Creative Director, Claudia Cioc - Group Account Manager si Vasile Paulon - Copywriter.

United Communications este o agentie de publicitate full-service independenta, care activeaza pe piata de publicitate din Romania din anul 2000 dupa cum declara reprezentantii sai.  Potrivit aceleiasi surse, printre clientii agentiei se numara nume precum  Medicover, Jacuzzi, Konica Minolta (Photo Trade Romania), Sindan, Aedificia, F. Hoffmann La Roche, Marriott, International House. ( Iulian Toma, Irina Toma )


PUBLICITATE: