Rezultatele cautarii dupa : "B1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Premiera adplayers: “B1 TV continua cu Clir Media Events Sorin Oancea.
Miercuri, 14 Martie 2012
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.

B1 cauta regie. Sorin Oancea, nemultumit de vanzari.
Marti, 13 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, Clir Media - regia condusa de Laurentiu Ionete care administra vanzarile in 2011, ar fi adus anul trecut in jur de 750-800.000 euro. Promisiunile pe 2012 sunt de la 1,4 la peste 2 mil. EUR)

Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. DDB Bucuresti.
Luni, 13 Februarie 2012
 CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Kronospan, Rikado, Ariston, Mol Romania, Restart Romania (Techsoup Romania)

CLIENTI : Alpha Bank, 7Days (Chipita), Finetti (Vivartia), Lipton Ice Tea (PLI), Lipton Hot Tea (Unilever), Algida (Unilever), Marks&Spencer, McDonald’s Moldova, Purina (Nestle), Persil...

15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

46 de MICRO mobile decorate pentru Odyssey, iar cand a venit scadenta, agentia si-a anuntat ... insolventa.
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Firma de productie Thor Production Concept a personalizat pentru  Odyssey 46 de MICRO mobile iar cand a venit scadenta de plata, agentia si-a anuntat ... insolventa. “Sumele de recuperat sunt in valoare de cam 28.000 lei ( din care 12.000 pe BO). Poate nu sunt sume mari. Insa pentru mine e posibil sa insemne falimentul...
Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Procesele publicitatii: Odyssey Communication va fi citata in instanta prin « Administrator judiciar »
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)

Ce pierzi daca nu vii la Rodirect? Agenda, ora cu ora.
Luni, 31 Octombrie 2011
 Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Internet refresh: Bakers Digital Communication vrea in top 5 agentii online
Marti, 25 Octombrie 2011
 Condusa de Costin Cocioaba, fost Project Manager al departamentului de Internet al ProTV S.A in ultimii 4 ani, agentia lansata de V+O Communication Romania isi propune sa ajunga in top 10 agentii online in 2012 si top 5 agentii de publicitate online pana la finalul anului 2013
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Va parasi managerul Realitatea TV, pentru RTV ?
Joi, 01 Septembrie 2011

Intrarea in scena a licentei RTV apartinand actualului manager Realitatea TV, Sebastian Ghita, alimenteaza zvonurile privind iminenta sa despartire de postul de televiziune patronat de Elan Schwartzenberg.

TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

Razvan Capanescu (Publicis Romania), in juriul Golden Drum
Luni, 25 Iulie 2011
 „Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...