Rezultatele cautarii dupa : "57"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
Marti, 21 Septembrie 2021
 “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor...
Pedalezi, te distrezi si donezi. Evenimentul caritabil Rocket Bike Fest organizat de Help Autism a ajuns la a-X-a editie.
Luni, 20 Septembrie 2021
Iubitorii de distractie pe doua roti vor petrece o zi in aer liber, cu trasee pentru toate categoriile de varsta si de dificultate, cu multe surprize, jocuri, concursuri si premii, in cadrul unui eveniment organizat de Asociatia Help Autism cu sprijinul Tema Energy, Decathlon si Noriel, in beneficiul adolescentilor cu...
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
Telekom Romania digitalizeaza toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil. Procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Citeste mai mult si mai bine cu Dilema Veche si agentia Armada Marketing ( Propaganda Group )
Marti, 28 Ianuarie 2020
 ,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,  Obreja Bogdan, Copywriter, Armada ( Propaganda Group)
Peste 2.200 de aplicanti si peste 400.000 de euro oferiti de Bursele Telekom. Start la a-X-a editie
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
 Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
40 de echipe start-up au concurat pentru premii de 200.000 de euro
Marti, 27 Noiembrie 2018
 Finalistii si castigatorii au fost selectati dintre 400 de inovatori care au participat la competitie in primavara acestui an, de 3 ori mai multi decat anul trecut si a fost cea mai prestigioasa si cea mai mare competitie dedicata startup-urilor din industria de sanatate, materii prime si industria alimentara, incheiata cu succes dupa 6...
Ce se intampla cand uitam de sanatate? Campanie Armada pentru TELOM-R de la DVR Pharm
Vineri, 21 Septembrie 2018
 Noua campanie vorbeste despre o realitate a zilelor noastre: si anume, despre faptul ca romanii trec pe planul doi preventia si grija pentru propria sanatate, fiind mai degraba preocupati de sanatatea lor si a celor din jur, doar in momentul in care s-a instalat deja o afectiune.
Romania absenta in finala New York Festivals World's Best Advertising Awards. Finalistii 2018.
Marti, 17 Aprilie 2018
Cu nume grele de agentii din 51 tari de pe harta publicitatii mondiale pe lista finalistilor, Romania nu este reprezentata de nicio lucrare sau agentie in finala competitiei care isi va anunta castigatorii pe 17 mai, la New York.
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
« 1 2 3 4 5 »