Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
PR, Auto
Vineri, 01 Noiembrie 2019

 

Credit: Toyota Romania

Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la nivel global

AdPlayers.info

Companiile din Romania au inceput sa ia in calcul din ce in ce mai serios achizitia de autoturisme din segmentul eco, care aduc beneficii semnificative pentru flotele mici si mari deopotriva: consum de combustibil si emisii CO2 mult reduse comparativ cu un vehicul conventional, costuri de intretinere scazute si o valoare de revanzare ridicata, anunta Toyota Romania.

Potrivit informarii, acest trend este confirmat si de vanzarile Toyota: de la inceputul acestui an, ponderea autoturismelor hibride in randul cumparatorilor de flote a urcat pana la 57%, de la 47% in acelasi interval din 2018, depasindu-se astfel pentru prima data pragul de 50% pe acest segment de clienti. In topul celor mai bine vandute modele alese in 2019 de catre companii pentru dotarea flotelor s-au aflat Toyota C-HR Hybrid, Aygo si gama Corolla.

„Este o premiera pe care am consemnat-o anul acesta la nivelul vanzarilor de autoturisme hibride Toyota, gratie calitatii si fiabilitatii acestor modele.” a declarat Eduard Diaconu, director Vanzari si Retea Toyota Romania, parte a grupului britanic Inchcape. ,,Persoanele juridice sunt din ce in ce mai interesate de masinile eco (electrice + hibride), care au ajuns sa detina o cota de piata de 3,7% dupa primele 9 luni, fata de 2,6% in aceeasi perioada a anului trecut. Toyota este lider national in vanzarea de masini hibride, cu o cota de piata de 88% la sfarsitul lunii septembrie, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile.”

„Costul total de exploatare redus reprezinta unul dintre atuurile principale ale acestei tehnologii pentru zona de business. Astfel, emisiile scazute si consumul redus ale motorizarilor hibride, precum si calitatea si durabilitatea fac ca masinile Toyota rulate sa aiba valori mari de revanzare comparativ cu masinile concurente, chiar si dupa 4-5 ani de utilizare.”, a adaugat Dragos Stoica, director Vanzari Flote in cadrul Toyota Romania, parte a grupului britanic Inchcape.

Autoturismele Toyota beneficiaza, indiferent de motorizare, de o garantie de 6 ani, in limita a 200.000 km, iar motorizarile hibride beneficiaza de 5 ani garantie a sistemului hibrid, care se poate prelungi cu inca 5 ani daca se realizeaza verificarea anuala (Hybrid Health Check) la un reprezentant autorizat Toyota.

Reinnoirea flotelor auto cu modele eco (hibride, hibride plug-in si electrice) reprezinta, in acelasi timp, asumarea unor angajamente ecologice la nivelul companiilor, adoptarea acestei tehnologii reprezentand o declaratie in favoarea protectiei mediului.

Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE. Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la nivel global, pana in 2050, prin prin asumarea a sase angajamente:

Masini noi cu zero emisii CO2;

Zero emisii CO2 pe toata durata de viata a autovehiculului;

Fabrici cu zero emisii CO2;

Minimizarea si optimizarea utilizarii apei;

Dezvoltarea unei societati si a unor sisteme bazate pe reciclare;

Dezvoltarea unei societati viitoare in armonie cu natura.

Importator exclusiv pentru Toyota si Lexus pe piata romaneasca, Toyota Romania face parte din grupul Inchcape - cel mai mare distribuitor si retailer auto din lume, cu o prezenta globala in 32 de tari si avand peste 18.000 de angajati. Compania locala a incheiat 2018 cu o cifra de afaceri de 304 milioane de euro, in crestere cu 23% comparativ cu 2017, si 5.745 de vehicule vandute in Romania, cu 20% mai multe decat in anul precedent.


PUBLICITATE: