Rezultatele cautarii dupa : "50"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025
 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
Vineri, 11 Iulie 2025
 Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin...
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
Peste doua luni, Festivalul Internațional George Enescu 2025 transforma România în cea mai mare scenă a muzicii universale
Miercuri, 25 Iunie 2025
 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu 
Campania TVR „Împreună facem bine!” continuă, pentru românii afectați de furia apelor
Luni, 23 Iunie 2025
 Intr-un gest de sprijin, dar și ca simbol al solidarității față de romanii din Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași afectați de furia apelor, Televiziunea Romană continuă campania „Impreună facem bine!”, o inițiativă menită...
Dyson lansează Car+Boat: Cel mai puternic aspirator de mână
Miercuri, 18 Iunie 2025
 „Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei suprafețe, de acasă sau din...
ACV România, prin Fondul Puls Intensiv și Profi, dotează Terapia Intensivă Nou-Născuți din Sfântu Gheorghe
Joi, 12 Iunie 2025
Intervenția a fost realizată de Asociația Cristi Vasiliu – ACV Romania, prin Fondul PULS INTENSIV, singurul fond național dedicat exclusiv susținerii secțiilor de Terapie Intensivă Nou-Născuți și Copii din Romania, care abordează 4 direcții de intervenție: infrastructura, dotarea cu echipamente...
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
Nouă medalii pentru Murfatlar Vinul, inclusiv o distincție de aur la VINARIUM 2025
Marti, 10 Iunie 2025
 Crama din Dobrogea revine pe podium cu un palmares impresionant: nouă medalii, dintre care o distincție la cel mai inalt nivel – Marea Medalie de Aur, cinci medalii de aur și trei de argint. Aceste rezultate reconfirmă valoarea constantă a portofoliului Murfatlar Vinul intr-un cadru competițional...
50.4% dintre români cred că alegerile prezidențiale din 2025 au fost organizate mai degrabă corect, iar 45.7% că au fost organizate mai degrabă incorect
Vineri, 06 Iunie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Contrastul intre păreri este puternic intre votanții cu studii superioare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă corect și votanții cu studii primare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă incorect), dar și intre locuitorii din...
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
« 1 2 3 4 5 »