Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®", cu jucăriile de pluș Kwami
Joi, 21 August 2025

Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.

AdPlayers. info

Din 20 august și pană pe 11 noiembrie, clientii Profi sunt pregătiți de lantul de magazine pentru o explozie de culoare, distracție și imbrățișări, deoarece magazinele Profi ii invită in lumea Miraculous®! 

Astfel, copiii vor avea șansa de a colecționa jucării de pluș adorabile inspirate de jucăușele personaje Kwami din indrăgita serie de animație Miraculous – Poveștile Buburuzei și Motanului Noir, de la Miraculous Corp – joint venture-ul dintre Mediawan și ZAG.



Cine sunt Kwamii magici?

Aceste mici spirite fermecătoare le dau puteri supereroilor preferați și acum, ca plușuri irezistibile, pot inspira aventurile de acasă ale micuților:

• Curajoasă, loială și mereu gata pentru următoarea misiune, Tikki deține Puterea Creației.

• Poznaș, foarte pofticios, dar mereu de partea bună, Plagg stăpanește Puterea Distrugerii.

• Elegantă, increzătoare și plină de strălucire, Pollen manuiește Puterea Supunerii.

• Inteligentă, jucăușă și o sursă garantată de ras, Trixx canalizează Puterea Iluziei.

• Calm și ințelept, Wayzz este prietenul perfect pentru aventuri pașnice și are Puterea Protecției.

• Bland și liniștit, cu o inimă plină de bunătate, Nooroo este un maestru al Puterii Transmiterii.

• Emoțională, expresivă și mereu gata să-ți insenineze ziua, Duusu intruchipează Puterea Emoției.

Cum pot luați Kwami acasă

,,E simplu! Pentru fiecare 10 puncte de loialitate pe care le acumulezi făcand cumpărături la Profi, poți achiziționa un pluș Kwami la un preț special, redus. La fiecare achiziție eligibilă se adaugă puncte pe cardul tău de loialitate digital sau de carton” spun autorii campaniei.

Adevărata magie vine din bucurie – și dintr-o imbrățișare Kwami!

Campania Miraculous® este modalitatea Profi de a transforma cumpărăturile de zi cu zi intr-o experiență magică pentru intreaga familie. Fie că ești fan Buburuza, Motan Noir sau pur și simplu iubești un erou de pluș, există un Kwami care te așteaptă!

Plușurile sunt in ediție limitată, iar magia nu durează veșnic, nai adauga autorii campaniei.

Poveștile Miraculous®

Miraculous - Poveștile lui Ladybug și Cat Noir urmăresc aventurile a doi adolescenți aparent obișnuiți dar cu identități secrete, Marinette și Adrien, care se transformă magic in supereroii Ladybug și Cat Noir pentru a salva orașul lor, Paris, de niște super-răufăcători neașteptați! 

In timp ce  senzaționalul serial mondial iși sărbătorește anul acesta cea de-a 10-a aniversare, universul Miraculous® continuă să captiveze publicul prin episoadele sale de televiziune animate pe calculator, evenimente TV speciale, filme artistice și conținut digital, precum și prin produse de larg consum, jocuri, evenimente live și multe altele. 

Cu o popularitate largă pentru toate varstele, cele cinci sezoane ale serialului sunt disponibile in peste 150 de țări din intreaga lume, iar sezonul șase a inceput să fie lansat in primul trimestru al anului 2025. Sezonul șapte este in producție pentru a fi lansat in 2026. Miraculous® este caștigătorul a 40 de premii, inclusiv premiul pentru Cel mai bun serial de animație la categoria Programe pentru copii, la Premiile Kidscreen din 2023.

Miraculous Corp

Miraculous Corp este o inovatoare societate mixtă intre Mediawan (Miraculous, Call My Agent, 3 Body Problem, HIP, Contele de Monte Cristo, Rhythm and Flow), principala forță de producție independentă din Europa, condusă de Pierre-Antoine Capton, și ZAG (Miraculous, Ghostforce, Melody), inovatorul studio de animație independent renumit pentru crearea de povești și proprietăți intelectuale originale, condus de Jeremy Zag. 

Noua companie reunește toate fațetele francizei Miraculous, aclamate la nivel mondial. Misiunea Miraculous Corp este de a crește amprenta globală a brandului, supraveghind atat eforturile creative, cat și pe cele comerciale pentru a-i amplifica influența la scară mondială. Miraculous Corp iși propune să implementeze creații in cadrul francizei și să deschidă ușa către o nouă eră cu personaje emblematice și narațiuni captivante.

Profi - mai bine de 1.700 de magazine in peste 890 de localitati urbane si rurale

Prin numărul angajaților celor mai bine de 1.700 de magazine proprii și partenere din peste 890 de localități urbane și rurale, Profi, parte din grupul Ahold Delhaize, este in topul angajatorilor privați din Romania. PROFI SUPER, PROFI GO și PROFI LOCO, formatele de magazin ale rețelei, au o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,6 milioane de clienți care zilnic iși fac aici cumpărăturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din Romania.

Mai mult in Campanii, Retail, Promotii 


PUBLICITATE: