Potrivit unor surse din piata de publicitate, Zenith Media, Mindshare Media, United Media si una din agentiile parte din The Group ar fi pe ultima suta de metri in licitatia de media
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
![Presa [scrisa] o ia la vale. Cred ca vor disparea multe titluri Felix Tataru, seful GMP si Presedinte IAA, pe Hotnews](http://www.adplayers.ro/files/article_pictures/front/f/felix_tataru_hotnews.jpg)

















