"Am fost putin contrariata de formulare care nu permiteau mare dovada a eficientei" Bogdana Butnar (MRM), despre Internetics
Miercuri, 29 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Bogdana Butnar (foto), Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, compania de comunicare digitala face parte din McCann Worldgroup, despre Internetics 2008:

 

„Mi-e greu sa fac o evaluare avand in vedere ca acesta este primul meu Internetics ca Digital person full time. Pot spune insa din perspectiva de planner ca am fost putin contrariata de formulare care nu permiteau mare dovada a eficientei sau macar a explicarii strategiei din spatele proiectului. Nu este cazul la toate categoriile insa cred ca overall s-ar mai putea lucra la formularistica de inscriere. Ma bucur sa vad ca au aparut categorii noi absolut necesare si in rest o sa am mai multe opinii anul viitor”.

 

AdPlayersCRITIC Internetics reuneste opiniile unor oficiali care isi desfasoara activitatea in companii active pe piata comunicarii interactive, si care raspund la intrebarea: „Cum apreciati evolutia Internetics 2008 fata de editiile precedente din punct de vedere al structurii si pozitionarii sale de festival care masoara "eficienta" comunicarii pe Internet?”

 

Tu cum raspunzi?


PUBLICITATE: