Rezultatele cautarii dupa : "300"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 23 Februarie 2011
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Joi, 10 Februarie 2011
Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
Marti, 01 Februarie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
Vineri, 21 Ianuarie 2011
Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Marti, 11 Ianuarie 2011
Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Marti, 28 Decembrie 2010
Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.
Marti, 30 Noiembrie 2010
Compania de publicitate Media Consulta International promoveaza Programul Operational Regional (POR) 2007 - 2013 in Regiunea de Dezvoltare Sud – Est de la Agentia pentru Dezvoltare Regionala
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Marti, 26 Octombrie 2010
Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
Vineri, 08 Octombrie 2010
Cu bugete de 300.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate Media Consulta International a castigat doua proiecte de comunicare prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Joi, 30 Septembrie 2010
La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Joi, 09 Septembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
Miercuri, 01 Septembrie 2010
Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca...
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Vineri, 23 Iulie 2010
12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Joi, 08 Iulie 2010
Publicis si Publicis Events au castigat implementare si creatie de evenimente pentru toate diviziile HP Romania
Joi, 01 Iulie 2010
Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Joi, 01 Iulie 2010
In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: