Rezultatele cautarii dupa : "16"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Marti, 15 Iulie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
 Practicanții de caiac, canoe, SUP, barca dragon și rafting, sportivi de performanță sau amatori, sunt așteptați la o nouă ediție Cupa Titan
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Kayak Champions anunță o noua ediție a Cupei Titan la caiac-canoe, care va avea loc pe data de 12 iulie, pe lacul Titan din parcul Alexandru Ioan Cuza, București.
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
Nouă medalii pentru Murfatlar Vinul, inclusiv o distincție de aur la VINARIUM 2025
Marti, 10 Iunie 2025
 Crama din Dobrogea revine pe podium cu un palmares impresionant: nouă medalii, dintre care o distincție la cel mai inalt nivel – Marea Medalie de Aur, cinci medalii de aur și trei de argint. Aceste rezultate reconfirmă valoarea constantă a portofoliului Murfatlar Vinul intr-un cadru competițional...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Murfatlar Vinul este singura crama din România prezenta la ProWine Hong Kong 2025 - cel mai important eveniment dedicat vinurilor și băuturilor spirtoase din Asia
Vineri, 16 Mai 2025
 Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
Televiziunea Română propune multiple variante pentru dezbaterea din turul doi al alegerilor prezidențiale 2025
Miercuri, 14 Mai 2025
 TVR a oferit mai multe variante de organizare, acoperind zilele de 14, 15 și 16 mai 2025, cu opțiuni flexibile de format - atat in direct, cat și inregistrat.
Oda Bucuriei, sub bagheta dirijorului Christian Reif, pe scena Festivalului George Enescu 2025
Marti, 13 Mai 2025
 Concertul va avea loc marți, 16 septembrie 2025, ora 20:00, la Sala Palatului, fiind susținut de Orchestra Romană de Tineret și Corul Filarmonicii „George Enescu", sub bagheta dirijorului Christian Reif, alături de care vor urca pe scenă celebri soliști internaționali de prestigiu
Designul de mâine se trăiește în inima orașului. Incepe Romanian Design Week 2025
Marti, 13 Mai 2025
Bucureștiul devine capitala creativității intre 16 și 25 mai. De la expoziții curatoriate și instalații urbane, la tururi prin spații independente și studiouri de arhitectură, Romanian Design Week 2025 aduce impreună peste 150 de organizații și activează orașul timp de 10 zile prin 6 formate dedicate designului de azi și de maine. 
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Luni, 12 Mai 2025
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil. 
Ziua Europei: 55% știu că se celebrează pe 9 Mai, însă doar 37% îi cunosc semnificația istorică. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 Mai 2025
Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%). 
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
Joi, 24 Aprilie 2025
 Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
 Artizani ai gustului autentic si mestesugari iscusiti, in a treia editie a festivalului Suflet de Romania initiat de Profi, pe Domeniul Regal Savarsin
Joi, 24 Aprilie 2025
 Intrarea la Festivalul Suflet de Romania este libera pe 26 si 27 aprilie, intre orele 12:00 – 19:00. Participarea la toate activitatile din festival este gratuita, iar accesul pe Domeniul Regal Savarsin se poate face prin poarta aflata pe DC74, pe Valea Troasului.
1 2 3 4 5 »