Rezultatele cautarii dupa : "energy"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
 ARSC a premiat cele mai bune initiative de dezvoltare urbana la Gala Smart City Awards. Trofeul pentru Comunicarea Inovatiei, castigat de Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
 ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
100.000 USD pentru fiecare categorie de greutate la Turneul International HELL Boxing Kings
Joi, 07 Martie 2024
 La sfarsitul lunii martie 2024, vor incepe sesiunile de casting in toate tarile participante, pentru a identifica talentele exceptionale si demne sa-si reprezinte tara in competitia HELL Boxing Kings.
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Cu premii de peste 1.000.000 de dolari in 2024, HELL Boxing Kings si Roy Jones Jr., de noua ori campion mondial la box, cauta cei mai buni luptatori de box din 10 tari.
Vineri, 02 Februarie 2024
 Turneul de box HELL Boxing Kings se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea premii totale in valoare de peste 1.000.000 de dolari. Castigatorii din fiecare categorie de greutate vor primi premii in valoare de 100.000 de dolari si oportunitatea de a semna un contract cu HELL ENERGY Promotion.
„Cum da presa de bani, nu doar de urma lor”. Start in competitia celor mai bune materiale jurnalistice, Premiile Superscrieri 2024
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
 Jurnalistii se pot inscrie pana la 31 ianuarie la Premiile Superscrieri, competitie care premiaza, din 2011, cele mai bune materiale jurnalistice ale anului. Premii de 1.500 pentru locul la fiecare din cele noua categorii de concurs si 3000 de euro pentru „Superscrierea Anului” si ...
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Sanatatea 360 de grade. MedLife si Godmother au adus starea de bine la festivalurile de muzica ale verii
Luni, 09 Octombrie 2023
 ,, Festivalurile, cu momentele de ragaz si de distractie, sunt esentiale pentru echilibrul fizic si emotional al fiecaruia dintre noi, un cod pe care noi il respectam la MedLife si un motiv pentru care suntem si vom ramane un partener activ in mentinerea unei stari de bine in randul festivalierilor. Altfel spus,...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
Luni, 26 Septembrie 2022
 ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Pedalezi, te distrezi si donezi. Evenimentul caritabil Rocket Bike Fest organizat de Help Autism a ajuns la a-X-a editie.
Luni, 20 Septembrie 2021
Iubitorii de distractie pe doua roti vor petrece o zi in aer liber, cu trasee pentru toate categoriile de varsta si de dificultate, cu multe surprize, jocuri, concursuri si premii, in cadrul unui eveniment organizat de Asociatia Help Autism cu sprijinul Tema Energy, Decathlon si Noriel, in beneficiul adolescentilor cu...
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Bruce Willis, in noua campanie globala pe care o pregateste HELL ENERGY
Luni, 02 Martie 2020
 Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.    
1 2 3 4 »