Rezultatele cautarii dupa : "metrou 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Vlad Ruta, fondator si proprietar al Grupului Spectacular despre cei care, direct sau indirect interesati, ,,au apasat pedala distrugerii grupului, dar nu au reusit.
Vineri, 16 August 2019
 ,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Zeci de angajati pleaca din Affichage Romania. Vanzarile preluate de Euromedia. Exclusiv adplayers.
Luni, 25 Iulie 2016
 Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
Incendiu la Metrou Piata Romana de la un tablou. Panourile de publicitate sunt ignifugate?
Marti, 12 Aprilie 2016
 Actualizare. Incendiul a fost stins. A izbucnit in jurul orei 15.30 si a durat 20-30 de minute. 
 30% legal. Restul, la Regie si la Primarie. Secrete de 40 Milioane de euro ale publicitatii outdoor (I).
Vineri, 19 Iunie 2015
 
Bomba zilei. Publicitatea la Metrou, blocata. Spectacular da in judecata Metrorex. Exclusiv.
Miercuri, 06 Mai 2015

Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou:  “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”

Neconventional Lenor Tropical Fresh, semnat de Grey
Vineri, 22 Februarie 2008

Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble

AdPrint - intre festival de publicitate si eveniment de training
Vineri, 15 Februarie 2008

In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?

Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie