Rezultatele cautarii dupa : "1000"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
Realizata de Foote, Cone & Belding Bucharest, campania demarata in aprilie se va incheia la sfarsitul lunii mai, fiind organizata pentru a marca aniversarea a 7 ani de prezenta a bancii pe piata din Romania
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Marti, 15 Noiembrie 2005
Ogilvy a extins parteneriatul cu SNSPA la nivelul IAA, propunand facultatii colaborarea cu specialisti in publicitate, media si relatii publice, dar si posibilitatea studentilor de a face practica sau de a se angaja in industrie
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color 4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Joi, 25 August 2005
Organizatorii campaniei cu premii in valoare de 70.000 EUR ce se va incheia pe 15 septembrie vor publica castigatorul marelui premiu pe 21 septembrie in cotidianul Ziua
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Marti, 24 Mai 2005
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: