Finlandia Midnight Sun cu Y&R/Team
Miercuri, 02 August 2006

...

( AdPlayers.ro, Irina toma, irina.toma@adplayers.ro )

Finlandia Vodka dezvolta la nivel mondial, pentru al doilea an consecutiv, platforma de comunicare “Midnight Sun” prin care, conform oficialilor marcii, Finlandia isi transmite originile finlandeze si caracteristicile unice.

Petrecere VIP cu peste 400 de invitati

Sarbatorit in aceasta perioada peste tot in lume, in locuri precum Praga, Sydney sau Moscova, evenimentul anual Midnight Sun a ajuns si la Bucuresti, la sfarsitul saptamanii trecute. La Finlandia Midnight Sun care a avut loc joi, 27 iulie, la Club Bamboo – Pool&Terrace din Bucuresti au luat parte, potrivit autorilor evenimentului, peste 400 de invitati si a fost organizat impreuna cu agentia Young & Rubicam / Team Advertising.

„Este primul eveniment pe care Brown-Forman il organizeaza in Romania si suntem bucurosi ca le-am putut oferi invitatilor nostri aceasta experienta unica - singura noapte din an cand la Bucuresti nu a apus soarele”, a declarat Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania.

Fady Zaidan a mai precizat ca, pe langa petrecerea Finlandia Midnight Sun, “mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour, creata pentru a comunica valorile Midnight Sun”.

Conceptul

„Conceptul Finlandia Midnight Sun este unul global. Implementarea lui in Romania urmareste sa pastreze spiritul Finlandia Vodka si sa ii surprinda prin fiecare detaliu pe participanti”, declara Gabriela Popescu, BTL Director Y&R/Team Advertising.

La baza platformei de comunicare stau evenimentele Finlandia Midnight Sun, desfasurate in peste 30 de tari din lume. In cadrul acestora, precizeaza autorii evenimentului, Finlandia Vodka spune povestea soarelui de la miezul noptii - Midnight Sun -  soare care in Finlandia nu apune timp de 73 de zile, incepand cu 17 mai.

Evenimentul

Invitatii au fost intampinati de hostesse costumate in Zane ale Zapezii, intr-o atmosfera de gheata, dominata de culorile alb si albastru, amintind de momentul in care, spun autorii, acum 10.000 de ani, Finlandia se afla sub un strat gros de gheata.

Din aceasta stare de „Pure Beginning” invitatii au trecut in cea de „Pure Awakening”, in care soarele nordic si-a folosit toata puterea pentru a topi ghetarii, eliberand apa glaciara, perioada plina de prospetime in care intreaga natura a revenit la viata. Punctul culminant al petrecerii - „Pure Celebration” - a fost marcat de focul de tabara aprins pentru alungarea spiritelor rele, ritual specific tarii celor 1000 de lacuri si de aparitia soarelui noptii rasarit peste apa.

Toate cele trei momente au fost punctate, sustin promotorii proiectului, atat de interventiile trupei de dans finlandeze „Players” si a celei frantuzesti „Nuits Blanches”, cat si de demonstratiile barmanilor care au preparat cocktailurile Finlandia.

AdPlayersFile Brown-Forman Corporation

Finlandia Vodka Worldwide Ltd (FVW) este detinuta in proportie de 100% de Brown-Forman Corporation. Potrivit companiei, Brown-Forman Beverages Worldwide, parte a Corporatiei Brown-Forman, este una dintre cele mai mari companii americane producatoare si distribuitoare de bauturi spirtoase si vinuri, cu vanzari de 2,1 miliarde USD in 2005 la nivel mondial.

Compania detine unele dintre cele mai cunoscute si apreciate marci de bauturi spirtoase din lume printre acestea numarandu-se Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Southern Comfort, Early Times si Woodford Reserve, prezente si pe piata romaneasca.

Conform oficialilor companiei, Brown-Forman Romania ocupa pozitia de lider in categoriile whisky de import prin Jack Daniel’s (15%) si vodca de import prin Finlandia Vodka (32%), marci care, alaturi de restul portofoliului, sunt importate si distribuite in Romania de catre compania BDG Import.


PUBLICITATE: