Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Mihai Fetcu (31 ani) s-a alaturat agentiei de publicitate ca Senior Art Director in 2009, si coordoneaza activitatea departamentului de creatie incepand din luna iulie
Eisberg lanseaza Craciunita, special de sezon. Big Apple si Superfood, alte noi sortimente de salate
Joi, 26 Noiembrie 2020
Pentru ca senzonul rece se apropie cu pasi repezi, Eisberg s-a pregatit cu salata Craciunita, disponibila doar in aceasta perioada a anului. Acest mix de sezon este format din endivia, frisee, radicchio, morcov si sfecla rosie. Toate salatele sunt gata de consumat in orice combinatii, pentru ca...
Marti, 27 Februarie 2024
Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Joi, 29 Septembrie 2005
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Vineri, 11 Februarie 2022
Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.
Luni, 09 Mai 2016
DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements, avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma.
Marti, 30 Septembrie 2014
Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
Luni, 11 Aprilie 2016
Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Marti, 30 Ianuarie 2007
Festivalul are 18 categorii de concurs, iar înscrierile se pot face pâna pe 9 martie 2007, câstigatorii urmând sa fie cunoscuti la sfârsitul lunii martie
Vineri, 19 Octombrie 2018
Fost Presedinte al Pizza Hut International, avand rezultate excelente de crestere prin intermediul diviziilor internationale din Asia, India si Europa, numirea lui Mlind Pant in pozitia de CEO este o premiera pentru structura organizationala Amway, afacere care a fost administrata ca un business de familie inca de la...
Vineri, 25 Martie 2022
Peste 1.200 de copii ucrainieni aflati in 8 centre de refugiati din nordul Capitalei au fost implicati in activitati educativ-distractive in cadrul centrelor Kaia implementate incepand cu data de 8 martie prin eforturile celor 75 de voluntari care s-au alaturat proiectului initiat de Loredana Visa, director general...
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Joi, 05 August 2021
Nume uriase din sport printre ambasadorii evenimentului - Simona Halep, Gheorghe Hagi, Cristina Neagu, Elisabeta Lipa, Andreea Raducan, Ana-Maria Branza, Constantina Dita, Alina Dumitru
Marti, 10 Septembrie 2019
Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara, astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Miercuri, 20 Mai 2020
In contextul numarului mare de bolnavi dar si decese din cauza cancerului, Sanovita recomanda miscarea regulata si dieta alimentara sanatoasa. Dintre acestea compania recomanda consumul de fructe si legume proaspete, alimente bogate in fibre, peste si fructe de mare, migdale, curmale dar si altele din aceasta...
Joi, 30 Iunie 2022
Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Luni, 30 Mai 2022
„HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
ALTE CAUTARI
»
2003 (291)
»
badila (15)
»
d g (138)
»
therme (8)
»
angajator (62)
»
bosch (57)
»
invitatii (132)
»
romana (530)
»
Epica (73)
»
cola (382)
PUBLICITATE: