Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
Marti, 27 Februarie 2024
 

Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de responsabilitatea fata de comunitate si mediu

AdPlayers. info

Cu focus pe inovatie in campaniile sale de marketing, grupul francez Bonduelle si-a propus sa se pozitioneze strategic ca brand inovator in categoriile de produse in care activeaza, asumandu-si misiunea de a contribui la tranzitia globala catre o alimentatie bazata pe alimente vegetale.

Unul dintre vectorii actualei strategii de business si de marketing, potrivit companiei, gama Vapeur de legume congelate sau in conserva pregatite la abur cu o tehnologie dezvoltata de Bonduelle, de-a lungul a patru ani de cercetari, si-a propus ca legumele in conserva sa isi pastreze cea mai mare parte a continutului de vitamine.

Gratie inovatiei noii game Vapeur, legumele devin astfel o alternativa reala, disponibila insa in tot cursul anului, la legumele proaspete. Legumele Vapeur sunt usor de folosit ca ingredient in retete deoarece pot fi gatite in doar cateva minute si pot fi integrate in diete sanatoase, chiar hipocalorice.



„Pentru grupul Bonduelle, gama Vapeur reprezinta o miza strategica, cel putin in ceea ce priveste categoriile de produse B2C”, spune Roxana Nanescu, Marketing Director Bonduelle, South East Europe. „Inovatiile Bonduelle in ceea ce priveste produsele si mixurile de ingrediente, ambalajele si tehnologiile de productie reprezinta principalul factor de crestere pentru grup, nu doar in Romania, ci si pe piete foarte mature, cum este Franta. Avem in vedere o generatie de consumatori definita nu neaparat prin varsta sau locul de rezidenta, ci mai degraba de preocuparea pentru un stil de viata sanatos si sustenabil, de deschiderea catre inovatie si fata de utilizarea mediilor si instrumentelor digitale.”

Astfel, Bonduelle mizeaza pe emergenta unei noi generatii de consumatori, care au crescut cu alte valori si si-au format alte preferinte decat parintii lor. Cum ar putea arata marketingul viitorului, destinat acestui public care va fi majoritar intr-un deceniu sau doua, arata campania Bonduelle Vapeur din toamna anului trecut.

Campania

O campanie, patru medii de declinare: in-store, e-commerce, social media, parteneriat cu podcastul „Invinge tava”

Campania Bonduelle de promovare a tehnologiei Vapeur si a gamei omonime de produs a fost declinata in patru tipuri de medii, de la promovarea in-store la un parteneriat de brand cu podcastul „Invinge tava”, lansat la finalul anului trecut de Jo Ilie si Alex Vasile.

Promovarea in-store a avut o componenta de promotie de pret, dublata de promovarea la raft si prezenta pe ecranele TV din magazine Carrefour si Auchan. Vizualurile campaniei in-store reprezinta o continuare a comunicarii lansate la finalul anului 2022 („Fii fresh ca legumele!”) intr-o varianta a platformei de brand adaptata sezonului: „Fii vibrant ca legumele toamnei”.

In e-commerce, canal care continua sa se dezvolte odata cu multiplicarea serviciilor de livrare, al caror business a crescut puternic in perioada pandemiei si continua sa avanseze, campania a oferit livrare gratuita prin serviciul Bringo si din unitatile Cora, in timp ce pe canalele digitale Auchan si pe platforma Bringo au fost afisate bannere publicitare.


„Rezultatele campaniei de e-commerce au aratat o crestere pe toata linia a principalilor indicatori comparativ cu perioada anterioara acesteia: vanzarile (in volum si valoare), numarul de comenzi, respectiv valoarea medie a comenzii au inregistrat cresteri semnificative”, spune Florin Florescu, National Sales Manager, Bonduelle Romania.

„Invinge tava”. Bonduelle sustine creativitatea

Un element inedit al acestei campanii este parteneriatul incheiat de Bonduelle cu „Invinge tava”, podcast lansat la finalul anului trecut si al carui sezon de debut este sustinut de Bonduelle ca partener principal. In cadrul acestei colaborari, cei doi realizatori ai podcastului au vorbit (si vor continua sa o faca si in episoadele urmatoare) despre gusturi, savoare, ingrediente, munca in bucatarie, despre diete si obiceiuri culinare, intr-un cuvant despre ce, cum si cat (ar trebui sa) mancam – si, bineinteles, despre beneficiile legumelor in alimentatie.

„Acest parteneriat ilustreaza asocierea unui brand inovator cum este Bonduelle cu productia (si producatorii) de continut creativ, pe unul dintre canalele digitale de comunicare aflate in plina dezvoltare pe piata media din Romania. Prin atuurile sale – calitatea informatiei prezentate si a productiei media, preocuparea pentru teme actuale, orientarea catre interesele publicului – proiectul «Invinge tava» a fost si ramane o alegere care reflecta valorile brandului Bonduelle: inovatie pentru o viata mai buna, calitate si savoare a produselor, practici agricole responsabile, cu respect pentru mediu si consumatori”, spune Alexandru Ion, Digital and Communication Manager, Bonduelle South East Europe.

10 milioane de impresii pe paginile de social media ale Bonduelle

In ceea ce priveste campania de promovare in social media a gamei Bonduelle Vapeur, aceasta s-a derulat in primul rand prin intermediul canalelor digitale proprii ale Bonduelle. In ansamblu, continuturile publicate de brand pe canalele sale de social media au adunat peste 10 milioane de impresii, peste 40.000 de reactii (like-uri, comentarii, distribuiri) si peste 1,3 milioane de vizualizari ale continuturilor video. In lunile in care s-a derulat campania, clipurile Bonduelle au obtinut pe TikTok peste 1,4 milioane de vizualizari.

Marketing „instagramabil”

De asemenea, a existat o componenta de postari in parteneriat si ad-uri pe Facebook, Instagram si TikTok, precum si o campanie cu retete video pe YouTube, respectiv o componenta de influencer marketing in care au fost implicate trei personalitati cunoscute din domeniul gastronomiei: Cristian Borod (@bucatarmaniac), Ana-Maria Anghel (@_ana.anghel_) si Andreea Dutia (@andreea_dutia).

Activarile de influencer marketing au constat in postari, reels si stories pe Instagram, reels pe paginile de Facebook si videouri pe TikTok, in care cele trei personaje au folosit ca ingredient principal, in retete savuroase si, desigur, „instagramabile”, produse din cele doua game Bonduelle Vapeur.



„Campania Bonduelle Vapeur arata, cu siguranta, directia in care se indreapta industria noastra si marketingul de produs: produse realizate cu responsabilitate fata de mediu, disponibile la raft indiferent de sezon si promovate astfel incat sa vorbeasca despre beneficiile unei diete bazate pe alimente vegetale pe intelesul unui public obisnuit sa caute activ pe internet retete, ingrediente, sfaturi, idei si, in general, repere de orientare intr-o lume suprasaturata de informatie. Inovatiile Bonduelle deservesc nevoile emergente ale unui public care va reprezenta, in circa un deceniu, principala categorie de consumatori ai produselor noastre”, mai spune Roxana Nanescu, Marketing Director Bonduelle South East Europe.

Bonduelle, alimentatie bazata pe alimente vegetale, din 1853.

Misiunea Bonduelle este de a oferi inspiratie pentru tranzitia catre o alimentatie bazata pe alimente vegetale, contribuind astfel la bunastarea oamenilor si a sanatatii naturii. De la infiintare, in 1853, aceasta afacere de familie a trecut prin mainile a sapte generatii, condusa de un scop care a rezistat cu brio testului timpului: de a crea solutii care sa le ofere consumatorilor tot ce are natura sa ne dea mai bun.

Compania ofera alimente vegetale de inalta calitate provenite din culturi sustenabile, recoltate la maturitate deplina si cat mai putin procesate: indeplinirea acestei promisiuni este posibila gratiei stransei cooperari si increderii reciproce dintre Bonduelle si cei 2.030 de fermieri din intreaga lume care ne sunt parteneri. Produsele noastre provin din culturi care totalizeaza 68.316 hectare si sunt comercializate in aproape 100 de tari din intreaga lume.

Mai mult in Campanii, Digital


PUBLICITATE: