Rezultatele cautarii dupa : "reveal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Reveal Marketing Research lanseaza hub-ul de date Reveal Market Resources, cu peste 140 de studii pentru piata de marketing si comunicare din Romania
Marti, 28 Noiembrie 2023
 O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Peste 30% dintre romani spun ca includ in alimentatia lor produse ecologice
Miercuri, 30 Iunie 2021
 Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG  pe un esantion de 1024 de persoane.
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
Marti, 06 Iulie 2021
 Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
FCB a razuit Libertatea si ProSport
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a câstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfârsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
1 din 2 romani vor sa isi schimbe masina intr-un interval de 1-3 ani, iar 2 din 5 isi doresc sa isi achizitioneze masina prin programul Rabla
Joi, 09 Martie 2023
 In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel...
1 2 3 4 5 »