Rezultatele cautarii dupa : "light"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Nou sef de marketing la PepsiCo RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
Calin Clej este noul CSD Marketing Manager pentru România în cadrul PepsiCo International, coordonând întreaga strategie de brand pentru Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X, Mountain Dew, 7 UP si Mirinda
Lansarea cinematografelor digitale The Light, la Re:ply
Luni, 16 Iunie 2008
Cinematografele The Light vor fi gazduite in aceasta toamna in Liberty Center (Bucuresti) si Tiago Mall (Oradea).
Mindscape Studio iese din nou in strada cu un video mapping interactiv. Energy of Bucharest.
Marti, 18 Aprilie 2017
 Proiectul se desfasoara intre 20 si 23 aprilie la Spotlight Bucharest International Light Festival
Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
Joi, 07 Iunie 2018
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Intrebatorul ideal, Maria Pasc, „De vorba cu Mihai Sarbulescu”
Miercuri, 03 Martie 2021
 Despre cei doi protagonisti ai acestei carti dialogate, Maria Pasc, istoric de arta, si Mihai Sarbulescu, pictor, criticul literar si eseistul Dan C. Mihailescu remarca in prefata: „Maria Pasc este, in convorbirile cu Mihai Sarbulescu, intrebatorul ideal, in egala masura scenarist, regizor, scenograf,...
Festival britanic caritabil in Dumbrava Vlasiei, in prezenta Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti
Marti, 04 Septembrie 2018
 Pe 8 septembrie, intre orele 17:30 si 21:30, Fundatia Light Into Europe aduce in Dumbrava Vlasiei o traditie foarte populara in Marea Britanie, cunoscuta drept „village fête”, o intalnire a comunitatilor locale care se bucura de activitati recreative si care totodata fac donatii pentru diverse cauze.
Licitatia Pepsi Americas, la GMP PR
Marti, 19 Mai 2009
 Agentia de relatii publice GMP PR a fost selectata in urma unei licitatii sa gestioneze comunicarea corporate pentru producatorul si distribuitorul de bauturi racoritoare Pepsi...
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Cinci agentii romanesti finaliste la Epica
Joi, 29 Noiembrie 2007
McCann Erickson, Publicis, GMP, Papaya si Propaganda au luat 3 Silver si 3 Bronz  la Epica Awards, dar nu au reusit sa atinga stralucirea gold-ului, singurul recunoscut ca premiu in festivalul de publicitate
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti
Luni, 06 Octombrie 2008

 AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”

Traieste vara Soundwave cu 4 milioane de premii Coca Cola
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Event Plus - arhitect de eveniment Impression Graphics
Vineri, 17 Octombrie 2008

Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni

300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

Mazda vrea dublarea vanzarilor, la 2000 de unitati
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere”, spune Cristian Rigu, Country...
Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
1 2 3 »