Rezultatele cautarii dupa : "https"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Cu premii de 18.000 de euro oferite de Fundatia Tiriac, prima editie a Ligii de Hochei pentru Copii si-a desemnat echipele castigatoare
Marti, 14 Mai 2024
 Peste 430 de copii, reprezentand 26 de echipe de hochei, au fost angrenati intr-un program de meciuri derulat la patinoarul Allianz-Tiriac Arena din Otopeni.
GALA PUCCINI, la Ateneul Roman, cu ocazia Centenarului Giacomo Puccini
Vineri, 10 Mai 2024
Institutul Italian de Cultura, alaturi de ARTEXIM, organizeaza la Ateneul Roman luni, 13 mai 2024, ora 19:00, GALA PUCCINI.
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
Miercuri, 08 Mai 2024
 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Cu premii de 12.000 de euro, proiectul „Catalizator de Inceputuri”, sub egida „Cred in Romania”, aduce tinerii artisti in lumina reflectoarelor
Luni, 29 Aprilie 2024
 Competitia se adreseaza artistilor sub 35 de ani inclusiv, studenti sau absolventi ai facultatilor de arta si arhitectura. Inscrierile sunt deschise pana pe 19 mai 2024.
Campioana la inot Beatrice Caslaru si-a donat prima medalie europeana in programul MedLife de testare genetica gratuita pentru copiii cu cancer
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Pana in prezent, 350 de copii cu afectiuni oncologice au fost inscrisi in programul #SperantaNuMoareDeCancer, ceea ce inseamna ca 1 din 2 copii recent diagnosticati cu cancer in Romania a beneficiat deja de program 
Statiunea Mamaia si Orasul Constanta, nominalizate la Destinatia Anului
Luni, 22 Aprilie 2024
 Competitia isi propune sa identifice si sa premieze cele mai atractive si inovative destinatii turistice din Romania, contribuind astfel la promovarea patrimoniului cultural si natural al tarii.
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
 Allianz-Tiriac Asigurari, Fundatia de Excelenta Sportiva si Fundatia Tiriac demareaza inscrierile in “Bursele de performanta Allianz-Tiriac” 2024
Luni, 08 Aprilie 2024
 "Pentru a ajunge la performante remarcabile in sport, tinerii nostri au nevoie de resurse si motivatie, inclusiv de ordin financiar. Avem talent in Romania si este datoria noastra sa ii sustinem sa atinga cele mai inalte culmi ale succesului sportiv", a spus Ion Tiriac.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024
 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Romanii din Spania trimit bani, expertiza si atitudine sanatoasa si nu-si pierd increderea in Romania
Vineri, 29 Martie 2024
 Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Filiala Bucuresti a Ordinului Arhitectilor din Romania (OARB) sustine transparenta in alegerea Arhitectului-Sef al Capitalei
Joi, 21 Martie 2024
 "Consideram ca pozitia de arhitect-sef al Bucurestiului este una extrem de importanta si  arhitectii din Capitala doresc sa se asigure ca aceasta va fi ocupata de cea mai potrivita persoana, dat fiind rolul esential al acestuia in dezvoltarea urbana", a declarat Emil Ivanescu, presedintele Filialei...
Premii in sute de puncte ATP si 580.000 de euro, la turneul Tiriac Open. Elita tenisului mondial masculin, la Bucuresti, intre 14-21 aprilie.
Marti, 19 Martie 2024
 Organizat cu sprijinul partenerilor Superbet, Allianz-Tiriac, Dedeman, Emirates, Regina Maria, Aqua Carpatica, Decathlon, Fratelli Group, Tiriac Auto si Fundatia Tiriac, “Editia anului 2024 Tiriac Open a reusit sa atraga la Bucuresti jucatori renumiti din circuitul ATP Mondial”, a spus Ion...
Lucratori productie - depozit - logistica, soferi - servicii auto – curierat si personalul hotelier – restaurant, cele mai cautate locuri de munca din peste 6 milioane anunturi pe OLX in 2023
Marti, 19 Martie 2024
 Cu un numar de anunturi mai mic cu 12% fata de anul 2022, scaderea poate fi pusa pe seama unor factori, precum cresterea salariului minim, modificarile fiscale ce s-au transpus in majorarea taxelor pentru mare parte din sectoarele economice, scaderea cererii de produse si servicii din anumite sectoare.
Analizand aproape 5000 de descrieri de job-uri, Harvard Business Review a aratat ca abilitatile sociale reprezinta cel mai cautat atribut  in toate pozitiile de top management
Miercuri, 13 Martie 2024
 Analizand aproape 5.000 de descrieri de joburi, in 2022, Harvard Business Review a publicat rezultatele unui studiu amplu care a examinat competentele cele mai apreciate pentru liderii din cadrul esalonului superior al companiilor: directori executivi, directori financiari, directori de IT, directori de resurse...
100.000 USD pentru fiecare categorie de greutate la Turneul International HELL Boxing Kings
Joi, 07 Martie 2024
 La sfarsitul lunii martie 2024, vor incepe sesiunile de casting in toate tarile participante, pentru a identifica talentele exceptionale si demne sa-si reprezinte tara in competitia HELL Boxing Kings.
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
1 2 3 4 5 »