Rezultatele cautarii dupa : "georgiana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Georgiana Popa este imaginea Boots No 7
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Castigatoarea concursului de imagine a marcii de cosmetice Nº7 are 21 de ani, si este studenta la ASE si SNSPA in acelasi timp
Proiect digital cu vestimentatia a zece profesioniste din industrii diferite a atras peste 10.000 de aprecieri si peste 30% trafic in magazin
Joi, 13 Iulie 2017
Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si...
Concursul Think about the box Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
Joi, 19 Aprilie 2018
 In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Seara Fundatiei Regale Margareta a Romaniei, dedicata liderilor companiilor care contribuie la o Romanie mai buna si au sustinut proiectele Fundatiei
Luni, 28 Iunie 2021
 Printre cei prezenti la eveniment - Irina Margareta Nistor (Presedinte, Fundatia Vodafone), Antonio Matei (Country Manager, SC Johnson Wax), Dana Deac (Presedinte, Fundatia Orange), Sebastian-Iacob Moga (Director General, C.N. Loteria Romana), Georgiana Iliescu (Director Executiv, Fundatia Globalworth), George...
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

MRM Partners lanseaza ROM pe senzatiitari.ro
Miercuri, 05 Noiembrie 2008
gentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.
Nescafe a dezvoltat noul nescafe.ro cu MRM Partners (McCann Worldgroup)
Miercuri, 10 Martie 2010
 Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Cu o investitie de 0,5 milioane EUR, Realitatea TV deschide statie locala in Brasov
Vineri, 09 Mai 2008

Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett
Vineri, 15 Aprilie 2005
Campaniile CAMIN BCR si REZIDENTIAL BCR sunt “on air”, print si outdoor de cateva zile
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Fundatia Globalworth a organizat un eveniment caritabil pentru 400 de copii din programele sociale
Miercuri, 18 Septembrie 2019
 Cele trei editii Globalworth Camp Day s-au bucurat pana acum de prezenta a peste 1.300 de copii. Acest eveniment se adauga seriei de programe si evenimente pentru copii Globalworth Christmas Charity Days, organizate de Fundatia Globalworth cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Forbes LIFE devine revista lunara independenta. Format si identitate noi, 8.000 tiraj.
Marti, 14 Martie 2017
Contactati de catre adplayers, reprezentantii Forbes Romania au afirmat ca publicatia Forbes Life va aparea la inceputul fiecari luni, intr-un tiraj de 8.000 de exemplare si un numar de pagini cuprins intre 130 – 160
Dan Moldovan ne va parasi vineri, in jurul orelor 12
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
Noi nu contam. Voi contati! Raspunsul actorilor in prima zi dupa alegeri.
Luni, 12 Decembrie 2016
Actorii Marian Ralea, Vlad Radescu si regizorul muzical Adrian Petrescu de la Filarmonica George Enescu isi dezvaluie pozitia Noi nu contam! Voi contati! in prima zi dupa alegeri, in cadrul spectacolului "EU nu contez!" 

BTL Net Marketing pentru Kosarom
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
 Sound Codes of Romania, pe Spotify. De Ogilvy Romania impreuna cu Globalworth
Luni, 27 Ianuarie 2020
 Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Ogilvy Romania si Globalworth Foundation au implinit 700 de dorinte de Craciun
Joi, 09 Ianuarie 2020
 700 de copii din 14 centre sociale si de plasament au primit raspunsurile mult asteptate la intrebarea “Ce vrei sa iti aduca Mosu’?” prin campania “The gift that keeps on giving”.
1 2 3 »