Rezultatele cautarii dupa : "cauta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
Marti, 18 Octombrie 2011
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012

LG cauta agentii pentru implementari locale
Joi, 06 Decembrie 2007
Agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) a castigat LG, cont global care cauta in prezent agentii afiliate unor retele internationale pentru a lucra impreuna cu BBH la nivel de implementari locale
Tempo PR a castigat Deloitte Romania
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Ce agentie ful services de 15 ani isi cauta Boss-ul?
Joi, 23 Octombrie 2008

Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”

Copii cu deficiente de auz dezvolta abilitatile digitale prin intermediul unui club de programare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Promotoarea proiectului, Cartea Daliei cauta mentori care sa se alature proiectului „I educate to have a voice” desfasurat in perioada februarie - martie 2019. Cu sprijinul lor, 30 de copii de la Liceul Special pentru Deficienti de Auz, Cluj-Napoca isi vor dezvolta abilitatile digitale prin intermediul...
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi” pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
Noua spaga in publicitate: Rebate-ul ascuns
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Cine mai cauta astazi coruptia din publicitate ori e nebun, ori  n-a auzit de rebate-uri ascunse: un fel de discounturi suplimentare pe...
Se cauta 6 oameni pentru comunicare de 1 Mil. EUR! Internship la Image PR.
Joi, 14 Mai 2015
 Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
CSR
Peste 130.000 de romani au utilizat Harta Reciclarii. 7.800 de puncte de colectare separata din toata tara
Luni, 09 Martie 2020
 Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Google cauta continut mai recent. Mai mult de 1/3 din rezultate sunt afectate.
Joi, 10 Noiembrie 2011
 Noul algoritm de cautare Google pune accent pe continut mai recent si afecteaza 35% din rezultate

4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Propaganda cauta copywriter. ,,CV fara portofoliu nu citim”. P.
Vineri, 10 Septembrie 2021
Trimite-ne un CV + portofoliu la hr@propaganda.ro
Publicitatea isi face agentii neconventionale
Luni, 03 Decembrie 2007
AHA Media vrea sa ofere servicii de consultanta in vederea identificarii de solutii de implementare pentru idei de publicitate neconventionala
Adevarul Holding continua prin Aegis Media, dar pentru campaniile viitoare isi cauta agentie
Marti, 17 Martie 2009
 “Pentru campaniile viitoare [..] evaluam mai multe oferte”, a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Corneteanu, Director General, Adevarul Holding, unul dintre clientii din portofoliul Bigger, dupa incetarea activitatii agentiei cu care lucra pe contul de media
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
“Ne-am strans lucrurile si-am plecat unul din cei 30 angajati Bigger Group
Luni, 16 Martie 2009
 Neoficial, angajatii Bigger Group au fost astazi la sediu pentru a-si strange lucrurile si pentru a-si cauta noi locuri de munca
Web Designer Wanted. Job la Rogalski Damaschin.
Miercuri, 20 Septembrie 2017
Pentru cine inca nu este prieten cu agentia cel putin pe canalele social media, dar ar putea fi interesat de job, mai are timp sa aplice pana pe 25 septembrie.
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
1 2 3 4 5 »