LG cauta agentii pentru implementari locale
Joi, 06 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro, irina Toma)

LG Electronics (LG) a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, se arata intr-o informare remisa de responsabilii globali de comunicare.

BBH va incepe in curand dezvoltarea strategiilor de brand pentru LG in intreaga lume. Primele campanii vor fi lansate in primavara anului 2008. Lucrand in principal in cadrul birourilor din Londra si New York, BBH va conduce si va implementa strategia globala a brandului LG precum si cea pentru majoritatea diviziilor de produs.

LG cauta in prezent agentii afiliate unor retele internationale pentru a lucra impreuna cu BBH la nivel de implementari locale. De asemenea, urmeaza a fi desemnata la nivel global o agentie de media si una de digital marketing.  Deciziile finale legate de alegerea acestor agentii vor fi luate in saptamanile urmatoare.

Numirea la nivel global a acestor agentii are ca obiectiv selectarea unor parteneri care sa sustina cel mai bine scopul LG de a alinia la nivel global calitatea comunicarii de marketing atat pentru toate diviziile cat si pentru toate zonele geografice.

Pentru a sustine eforturile de branding si marketing global, LG Electronics a numit recent Chief Marketing Officer pe Dermot Boden, fost presedinte al Pfizer Inc.’s pentru regiunea Asia de Nord-Est.

PUBLICITATE: