Rezultatele cautarii dupa : "manolache"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Marie Claire - pe piata romaneasca, din aprilie
Joi, 20 Martie 2008

“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania

Dyson sarbatoreste 1 an de la deschiderea magazinului din Baneasa Shopping City
Vineri, 13 Decembrie 2024
 „A fost o placere sa particip la acest eveniment aniversar si sa demonstrez cum produsele de ingrijire personala Dyson pot transforma coafura intr-o experienta premium, fara compromisuri asupra sanatatii parului. Tehnologia Dyson este revolutionara, oferind rezultate profesionale chiar si acasa, iar astazi...
Marie Claire vrea peste 1 milion EUR
Joi, 17 Aprilie 2008
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru...
Redactor sef nou la Harper’s BAZAAR (Sanoma Hearst)
Marti, 21 Iunie 2011
 Editia din Romania a revistei Harper’s BAZAAR (Sanoma Hearst  Romania ) are un nou redactor – sef: Andrei Iovu.
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decāt Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst Romānia spune ca saptamānalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare īn medie pe saptamānă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Esquire: „O revista pentru domnii adevarati din Romānia”
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din Romānia”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
Leo Burnett boteaza pentru Catavencu
Joi, 23 Martie 2006
Agentia  a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Atentie compacta pentru femei in Evenimentului zilei de Duminica
Marti, 22 Noiembrie 2005
Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si īn Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamānalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai īntalnit format dintre cele existente īn acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Scala JWT judeca Evenimentul Zilei
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Absolventii celei de-a-X-a editii a Scolii ADC*RO
Vineri, 01 Iunie 2018
 Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
1.000 de magazine gestionate de Parteneri Profi
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 “Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Marti, 02 Iulie 2024
 Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.
25 de ani de Internetics. 61 de finalisti, din 111 inscrieri in competitia Internetics 2025.
Joi, 06 Noiembrie 2025
 Ediția din 2025 a atras 111 inscrieri in competiție, provenind de la 23 de agenții, asociații și companii, pentru 44 de branduri și ONG-uri. In urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, inscrise de 16 agenții și companii.
1 2 »