Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007

Prima aparitie lunara a revistei Esquire pe piata americana, din februarie 1934, in a carei coloana editoriala il puteti regasi pe Ernest Hemingway.

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Sanoma Hearst Romania va lansa la 1 septembrie revista de identitate masculina Esquire. Titlul de pe piata romaneasca urmeaza sa fie a 14-a editie internationala. Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite, revista a debutat ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald.

Potrivit editorilor din Romania, revista urmeaza sa fie tiparita intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si  va avea aparitie lunara. Dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Cezar Burlan (foto) - Director de Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania,  va avea un tarif lista (rate card) pentru o pagina de publicitate de 22.000 lei (aprox. 6500 EUR, estimare AdPlayers).

Publicatia urmeaza sa se adreseze barbatilor inteligenti, maturi, sofisticati, cu statut social inalt si cu simtul umorului si, mai spun reprezentantii editorului, va fi o „lectura obligatorie” pentru cei ce se simt si se doresc moderni, autentici, independenti, constienti de propria valoare.

„Esquire e o revista pentru domnii adevarati din Romania. Neconventionala. Cu un stil unic. Irepetabila. Fascinanta. De fiecare data altfel. Cred ca cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi... haute couture jurnalistic.” Radu Coman, redactor-sef Esquire Romania.

Motivand aparitia pe piata romaneasca, Theodor Manolache, Publisher, Sanoma Hearst Romania spune ca „Sanoma Hearst Romania e deja liderul in vanzari pe segmentul publicatiilor pentru barbati (prin revista FHM), iar lansarea Esquire este o miscare fireasca pentru dezvoltarea portofoliului – cele doua titluri fiind complementare, cu targeturi diferite”.

„Atat cititorii ce se inscriu in profilul Esquire cit si clientii de publicitate simt nevoia acestui gen de publicatie - alta decit una strict de business”, adauga si Cezar Burlan. “Clientii de publicitate se vor putea adresa prin intermediul revistei ESQUIRE atit barbatilor de peste 30 de ani interesati sa-si afirme identitatea, cit si celor intre 20 si 30 de ani, cu aspiratii inalte si potential ridicat, dornici de a cheltui si investi pentru a atinge un statut social superior”, mai spune executivul de vanzari.

AdPlayersFile

Esquire este cel de-al 11-lea titlu editat de trustul Sanoma Hearst Romania sub licenta Hearst INC. Din portofoliul trustului Sanoma Hearst Romania mai fac parte: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de azi, Story.


PUBLICITATE: