Rezultatele cautarii dupa : "renaud"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 23 Septembrie 2025
											
											 ,,In a - XXVII - a ediÈ›ie a Festivalului InternaÈ›ional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers È™i deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulÈ›i oameni È™i din cate am văzut, aÈ™a a È™i fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliÈ™ti din străinătate ce am...
										Miercuri, 25 Iunie 2025
											
											 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediÈ›ie a Festivalului InternaÈ›ional George Enescu 
										Marti, 21 Ianuarie 2025
											
											 La cea mai „bogata” editie a festivalului de pana acum, pe parcursul a 29 de zile, vor avea loc peste 95 de concerte si spectacole, grupate in sapte mari serii, pentru toate categoriile de iubitori ai muzicii clasice intre 24 august si 21 septembrie, intr-o serie de manifestari artistice cu tema...
										Luni, 30 August 2021
											
											 Sustinut de 4700 de artisti straini si romani, pe o durata record de patru saptamani, Festivalul International George Enescu va oferi publicului cel mai amplu program de lucrari enesciene din istoria sa, interpretate de artisti si orchestre internationale - 42 la numar, inclusiv cele cinci simfonii. In calitate de...
										Joi, 27 August 2015
											
											 
											
											
										Joi, 05 Noiembrie 2009
											
											 „Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
										Joi, 18 Ianuarie 2007
											
											Agentia de media Initiative a câstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România si Bulgaria începând cu 1 iulie
										Luni, 18 Decembrie 2006
											
											Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
										Joi, 14 Septembrie 2006
											
											În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH 
										Sambata, 17 Iunie 2006
											
											Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven 
										Miercuri, 10 Mai 2006
											
											Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
										Miercuri, 19 Aprilie 2006
											
											Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
										Vineri, 14 Aprilie 2006
											
											Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
										Marti, 21 Februarie 2006
											
											Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Luni, 15 August 2005
											
											Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
										Miercuri, 20 Aprilie 2005
											
											Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								
















