TeleSport a fost "prins" fara licitatie
Luni, 03 Octombrie 2005

TeleSport a fost prins fara licitatie( AdPlayers.ro ) Gavrila&Asociatii a prins "canalul" pentru contul de publicitate TeleSport fara o "partida" de licitatie. “Contul TeleSport a fost luat de Gavrila&Asociatii fara licitatie, deoarece clientul si-a dorit sa lucreze cu noi, reciproca fiind valabila” afirma reprezentantii agentiei de publicitate.

Sub sloganul “In direct la tine acasa”, agentia de publicitate semneaza campania “Dragostea pentru fotbal” ce are ca scop promovarea abonamentelor la canalul de televiziune.

TeleSport a fost prins fara licitatie

“Ne-am construit ad-urile la umbra scarilor din Rahova, acolo unde s-au baut numeroase sticle de bere cu baietii de la bloc, printre discutii aprinse despre fotbal.” spun cei de la Gavrila& Asociatii.

“Prima oara, cand Alina ne-a spus de acest cont, in agentie s-a creat un vacarm mai ceva decat pe Old Trafford. Entuziasmul a mai fost temperat de Dan, supranumit si Strategul, domnul anuntandu-ne de faptul ca TeleSportul este un canal de sport PayTv, deci telespectatorii trebuie sa plateasca pentru a receptiona acest post, lucru absolut nou pentru microbistii din Romania”

TeleSport a fost prins fara licitatie

““Targhet”-ul l-am definit relativ repede, ne-am propus sa vorbim cu oamenii indragostiti de fotbal, pozitionand TeleSportul ca "Singurul canal de sport indragostit cu adevarat de fotbal" spun cei de la Gavrila& Asociatii. “Cu siguranta, nu reuseam sa sustinem aceasta pozitionare daca noi insine nu am fi fost indragostiti de acest sport.”

Potrivit agentiei, campania Telesport incearca sa surprinda adevaruri simple din viata unui suporter. “Si, mai ales, sa arate o alta fata a fenomenului, evitand cliseele stupide care inconjoara acest sport. De aceea, am exclus din start vizualurile subtile deoarece cuvintele pot face cat o mie de  imagini, daca spun ce trebuie” mai afirma creativii.

TeleSport a fost prins fara licitatie

“ Am optat pentru o campanie de typo pentru ca am vrut sa vorbim cu suporterii adevarati, sa le aratatam ca pasiunea lor pentru fotbal este impartasita si de noi. Am evitat sa ne exprimam publicitar” sustine “echipa” de la Gavrila si Asociatii.

Echipa Gavrila&Asociatii implicata in proiectul Telesport are urmatorul unsprezece: Alina Gavrila & Octav Gheorghe - directori de creatie, Dan Costea – art director si Alex Strimbeanu – copywriter.

“Comentata” chiar de agentia de publicitate, AdPlayers si AdPlayers.ro au prins chiar si faza de gol a campaniei: “Mingea ajunge pe partea dreapta a terenului dupa un schimb rapid de pase intre Gavrila si Gheorghe. Urmeaza o trimitere in profunzime de la Costea pana la Strimbeanu la linia de 16 metri. Un dribbling, o fenta si un sut din intoarcere. Si este goooooool! Mingea se infinge in vinclul portii. Gavrila&Asociatii inscriu un gol de generic. Presedintele Nicolau savureaza reusita la tribuna oficiala.”

Incheiem aici "transmisia" campaniei si asteptam rezultatele financiare ale etapei si clasamentul canalului de televiziune in topul canalelor platite.

( Iulian Toma )

AdFile INFO

Titlu: Dragostea pentru fotbal.

Agentie: Gavrila&Asociatii

Advertiser: TeleSport

Brand: TeleSport

Director: Horatiu Nicolau

Strategy: Dan Popov

Creative Director: Alina Gavrila& Octav Gheorghe

Art Director: Dan Costea

Copywriter: Alex Strimbeanu


PUBLICITATE: