Radu Florescu: "Din cauza unor probleme tehnice, campanii bune au pierdut confruntarea"
Luni, 03 Aprilie 2006

Radu Florescu: Din cauza unor probleme tehnice, campanii bune au pierdut confruntarea( AdPlayers.ro ) Radu Florescu (foto) Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising:

AdPlayers: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea campaniilor si agentiilor la EFFIE 2006?

Radu Florescu: Pentru ca nu am facut parte din juriu, nu pot comenta nivelul campaniilor. Insa am vazut in avanpremiera campaniile concurente si pot sa spun ca in cea mai mare parte, calitatea a fost buna. Au fost insa si cateva care ar fi avut nevoie de imbunatatiri.

Deja numarul inscrierilor la EFFIE 2006 a crescut cu 35% fata de anul trecut si se observa ca interesul pentru acest festival este in crestere si el. Cred ca la anul, numarul acestor inscrieri va fi si mai mare, pe masura ce fiecare agentie intelege importanta EFFIE.

AdPlayers: Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Radu Florescu: Cred ca diversitatea participantilor, a agentiilor noi reprezinta o parte pozitiva. Festivalul este menit sa incurajeze participarea cat mai multor jucatori de pe piata, sa le ofere spatiul in care sa comunice intre ei.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Radu Florescu: Pentru anul viitor i-as ruga pe participanti sa isi pregateasca mai temeinic prezentarile. Din cauza unor probleme tehnice, campanii bune au pierdut confruntarea. Le inteleg frustrarile insa astea sunt regulile jocului.

Un alt aspect pe care as dori sa nu mai fie ocazia sa il mentionez este manipularea cifrelor pentru a impinge o campanie spre premiu. Campaniile bune vor fi mereu in fata, pe podium. Castigarea unor trofee bazate pe cifre cosmetizate poate sa te tina in lumina reflectoarelor o vreme, insa mai mult ca sigur ca nu iti vor aduce afaceri noi sau bani mai multi.

Aprecierile lui Radu Florescu, Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising si membru in comitetul de organizare al editiei din acest an fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiate de AdPlayers si AdPlayers.ro privind EFFIE Awards Romania. Acestea reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie - 3 aprilie si vor mai contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: